RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 20:12

Ghehe, zij is [buiten Suzan,] het enige manegepaard waar ik váaak afgepleurd ben Tong uitsteken

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:09

Whahaha marjolein toch, je bent er toch maar 1 keertje afgevallen? Tong uitsteken

Bij mij ging het ook lekker, niet super ofzo maar ik zat gewoon lekker Clown Ik mocht eerst op de nieuwe maar dat ging niet door om de één of andere reden en ik weet niet of jullie het ook gehoord hadden onder de les.. maar Ini vroeg of ik ooit op King had gereden.. nou nee, toen zei ze: nou daar kan je ook wel op. Vork Dus we zullen zien volgende week, ik ga steeds kleiner.....

En als ik jarig ben dan kies of één van de friezen of king (als ik daar dan nog niet al op gereden heb) en ik wil ook wel laten doorschemeren dat sas me toch ook nog wel heeeeeeeeeeeeeeeel leuk lijkt voor een keertje Bloos Dat bedacht ik me vanmiddag in de bus, ik zou ook nog wel heel graag één keertje op sas rijden. Schijnheilig Dus we zillen zien.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:00

Ik had ook wel lekker gereden ja... Haha! Injoy is gewoon schattig Ja
Was wel blij dat Karlijn wilde ruilen Clown

Marjolein, dekje was indd errug mooi Schijnheilig Kwam me wel wat bekend voor Tong uitsteken Haha ik wil hem ook weer op Tim...maar dat mag nu niet omdat ie zo verhaart en ik mn mama niet blij maak met 7 dekjes onder het haar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 16:46

Ik heb ook wel lekker gereden, weer op Rallywood, dit keer met het heerlijke zadel van Jaap Lachen . Het ging op zich wel lekker, alleen die rechtergalop ging niet zo goed. Ik hield 'm te kort en gaf te weinig binnenbeen, dus ik voelde beide bokken al aankomen Knipoog . Maar ja. Hij blijft leuk Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 17:40

marleendv_88 schreef:
Marjolein, dekje was indd errug mooi Schijnheilig Kwam me wel wat bekend voor Tong uitsteken Haha ik wil hem ook weer op Tim...maar dat mag nu niet omdat ie zo verhaart en ik mn mama niet blij maak met 7 dekjes onder het haar

Ghehe Tong uitsteken Fjorden haren altijd verschrikkelijk uit... Ben ik ff blij dat ik daar geen last van heb Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 18:05

loveshadow schreef:
Ik heb ook wel lekker gereden, weer op Rallywood, dit keer met het heerlijke zadel van Jaap Lachen . Het ging op zich wel lekker, alleen die rechtergalop ging niet zo goed. Ik hield 'm te kort en gaf te weinig binnenbeen, dus ik voelde beide bokken al aankomen Knipoog . Maar ja. Hij blijft leuk Haha!

Te weinig binnenbeen is idd al bijna garantie voor een bok maare te kort? Zei ini dat? Want het werkt juist goed om hem iets te kort te houden zodat ie zn neus nie naar beneden gooit om echt flink te bokken/trappen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 20:27

Zwerte schreef:
loveshadow schreef:

Te weinig binnenbeen is idd al bijna garantie voor een bok maare te kort? Zei ini dat? Want het werkt juist goed om hem iets te kort te houden zodat ie zn neus nie naar beneden gooit om echt flink te bokken/trappen...

Ja nou ja, ik weet eigenlijk ook niet of ik het wel goed verstaan had hoor, maar ik dacht dat ze het zei. Maar ik weet in ieder geval zeker dat hij inderdaad bokte omdat ik te weinig binnenbeen had. Ik was al (een beetje te haastig) aangesprongen, en het voelde al niet zo lekker en niet actief genoeg (misschien had ik 'm daarom te kort? Dat ik 'm teveel tegenhield zodat hij niet goed voorwaarts kon en daarom dan maar z'n kont de lucht in gooide?), dus ik voelde 'm al aankomen. Ik had 'm gewoon veel meer binnenbeen moeten geven Lachen . Ga ik volgende keer doen Vork

Op de linkerhand ging het wel goed, ook met de galop. Geen bokje gelukkig en hij liep wel fijn Lachen . Nou de rechterhand nog. Nou ja, ik denk dat ik nu wel precies weet wat ik wel en niet moet doen, hopelijk gaat het de volgende keer dan weer wat beter! Als ik nog een keer met het zadel van Jaap mag rijden dan moet er in ieder geval wel een slag in de beugelriem Bloos .. De beugels konden niet korter, maar ze waren nét iets te lang. Het scheelde eigenlijk net een half gaatje, maar volgende keer doe ik 'm toch maar korter, hihi Vork . Als iemand een groeimiddeltje uitgevonden heeft, geef het aub aan [***]je Haha! !!!

Ik wil volgende keer wel weer op Rallywood Lachen . Het MOET gewoon een keertje echt goed en bokloos gaan! Haha! Vork Tong uitsteken

Ik kom zaterdag waarschijnlijk op de manege om te helpen, dus dan zal ik wel eens even kijken hoe jij 'm onder handen neemt, Sarah Knipoog . Dan ga ik even lekker afkijken wat ik allemaal verkeerd doe Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:20

ohoh dat wordt dan nog wat zaterdag!! Laatste weken heb ik zoals al te zien was ook niet bokloos doorgebracht.... vrees dat jullie mijn "kunsten" zwaar overschatten hoor. Dat hij bij mij meestal braaf is wijt ik aan het feit dat ik hem nu al een paar jaar rijd en hij weet hoe lief ik ben Haha! het heeft wel ff geduurd voordat ik zn knopjes kon vinden hoor! Verwacht dus niet teveel Tong uitsteken Maare als je er bent, let dan maar es op mn linkerknie want ik sta wel verbaasd wat hij voor gewiebel van me accepteert terwijl hij zo gevoelig dr voor is! Ben benieuwd in hoeverre dit ook te zien is (ik voel het iig heel erg duidelijk!) Galop is ook voor mij met em nog errug lastig, helemaal vanuit de draf want dan is mn been al zo moe... MAar ik ben superblij dat hij zich eindelijk weer wat weet te gedragen in de lessen!!
En ik blijf et leuk vinden om te horen hoe het er in de andere lessen aan toe gaat, nu de andere dagen nog!!!

xStelmaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:26

_Mara_ schreef:
Whahaha marjolein toch, je bent er toch maar 1 keertje afgevallen? Tong uitsteken

Bij mij ging het ook lekker, niet super ofzo maar ik zat gewoon lekker Clown Ik mocht eerst op de nieuwe maar dat ging niet door om de één of andere reden en ik weet niet of jullie het ook gehoord hadden onder de les.. maar Ini vroeg of ik ooit op King had gereden.. nou nee, toen zei ze: nou daar kan je ook wel op. Vork Dus we zullen zien volgende week, ik ga steeds kleiner.....

En als ik jarig ben dan kies of één van de friezen of king (als ik daar dan nog niet al op gereden heb) en ik wil ook wel laten doorschemeren dat sas me toch ook nog wel heeeeeeeeeeeeeeeel leuk lijkt voor een keertje Bloos Dat bedacht ik me vanmiddag in de bus, ik zou ook nog wel heel graag één keertje op sas rijden. Schijnheilig Dus we zillen zien.

ik kies op mn verjaardag zéker sas <33 :p

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 13:06

Ik heb ook 7 jaar bij Ini gereden!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 17:05

Haha, was dat [oa] met je eigen? Op Woensdag? Tong uitsteken

Edit: Haha ja, ik zie het op je profiel Tong uitsteken Ik heb vet lang bij jou in de les gereden Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 18:48

xSwanHeart schreef:
Ik heb vet lang bij jou in de les gereden Cool

Ik ook Tong uitsteken . Ik wist niet dat je een eigen pony had! Wat een leukerd Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 15:28

Nou de les was gister wederom een keertje bokloos Haha! Hij liep niet helemaal zoals het hoorde omdat hij nogal slecht op mn wiebelbeen reageerde (weinig kracht in verhouding met me andere been...) en daardoor kon ik niet genoeg van em vragen om hem echt lekker aan de teugel te krijgen. Maar hij was weer eens superlief dus ik heb niks te klagen Haha! Hopen dat hij maandag bij jullie net zo lief is!!!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:23

Haha Lachen Mooi dan toch? Bij ons liep 'ie vandaag niet mee Knipoog
Bravour ging bij mij vandaag 'wel goed'. Maar dat kwam dan vooral
omdat ik superveel spierpijn heb van m'n nieuwe zadel Tong uitsteken lol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:48

Zwerte schreef:
Nou de les was gister wederom een keertje bokloos Haha! Hij liep niet helemaal zoals het hoorde omdat hij nogal slecht op mn wiebelbeen reageerde (weinig kracht in verhouding met me andere been...) en daardoor kon ik niet genoeg van em vragen om hem echt lekker aan de teugel te krijgen. Maar hij was weer eens superlief dus ik heb niks te klagen Haha! Hopen dat hij maandag bij jullie net zo lief is!!!
Nou, ik heb helaas niet zo lang kunnen kijken als ik wilde bij je les, Sarah, maar ik heb net bij de galop even bij jullie kunnen gluren en het zag er super uit, hoor!!! Knap hoor, dat je gewoon bokloos met hem door de bak galoppeert met je 'wiebelbeen' Lachen . Ik doe het je niet na, terwijl ik niet eens wiebelbenen heb. Nou ja blijkbaar heb ik dus wel een wiebelbuitenbeen Haha! , maar iig geen medische problemen. Slim

Ik mocht gisteren ook weer op een zwarte, maar dit keer Otske in plaats van Rallywood Knipoog . Ik reed een uurtje eerder, gezellig tussen alle pony's Haha! , hihi! Af en toe moesten we opeens op de noodrem omdat er een pony opeens ging stappen of ons afsneed of zo, maar verder was het een leuke les. En ik heb Oppy volgens mij ook een keertje flink afgesneden bij de galop. Sorry Bloos
Otske was braaf, hij was alleen een beetje bang voor de nieuwe staanders die vlakbij de spiegels stonden (die zijn ook levensgevaarlijk natuurlijk! Koe ) en hij durfde eerst ook niet meer langs de deur toen Ini die open had gedaan Haha! . Maar na een tijdje had hij denk ik door dat er geen monsters om het hoekje bij de deur naar hem zaten te loeren en hij snapte na een paar rondjes ook dat de staanders geen tanden hadden. Dus toen ging het wel lekker op zich Lachen . De galop ging beter dan de vorige keer, maar ik had m'n binnenbeen er wel wat meer bij moeten houden en sorry voor iedereen die ik heb afgesneden als ik dat gedaan had. Bloos
Maar ik heb wel heel lekker gereden, wat een fijn paardje is het toch Lachen Hebben Tong uitsteken

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 13:26

Grappig! Nooit geweten dat er zoveel bekenden zijn op bokt! Heb idd jaren op woensdag gereden, met dezelfde pony (toen nog niet van mezelf).

Rijden jullie allemaal nog steeds bij Ini?

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 15:21

H'ee allemaal!
Tijdje niet meer in dit topic geweest Bloos
*schaam schaam*
't Ging gisteren wel lekker in de les met Bram, hij was echt überHIP! Cool
Ik snap niet dat mensen niet op Bram durven rijden :S Dat zei Ini...
Nja des te meer Bram voor mij Lachen Hij is echt super leuk! [Maar Kwal bovenaan Haha! ]
Ik snap ook niet wat er zo moeilijk is aan zijn hoofdstel in doen Tong uitsteken
De laatste keer dat ik op 'm reed ging -ie zelfs vna de hoefslag MET stang en trens! Bloos! *schaam*
haha dat was wel van de zomer, nog voor ponykamp Tong uitsteken ik blij dat -ie nu MET trens ook op de hoefslag blijft, anders was ik niet erg vooruit gegaan Tong uitsteken

xxxD'onnJa en Kwal die misschien maandag weer meegaat! (K)

Weetje we kunnen ook wel een Huiskamer topic maken! Zal ik dat doen? Stem!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 15:56

Marijuhhhhh schreef:
Grappig! Nooit geweten dat er zoveel bekenden zijn op bokt! Heb idd jaren op woensdag gereden, met dezelfde pony (toen nog niet van mezelf).

Rijden jullie allemaal nog steeds bij Ini?

Ja, allemaal in de maandag 6 uur les [behalve MissMarije en Zwerte].
Zag je laatst geloof ik nog bij de bak van de PC in Diever, kan dat kloppen? Tong uitsteken

Waarom een HK topic dan? Dit's toch prima? Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 20:09

We kunnen dan net zo goed dit topic laten verplaatsen naar de HK...hoef je ook geen nieuwe te maken Knipoog

Bram is naar mijn idee met alleen trensje liever dan met stang en trens Clown En snap eigenlijk ook niet dat mensen dr echt niet op durven

Evelien, dus er was wel wat anders daar bij het hindernismateriaal Clown Fotty zat ook al hele tijd te kijken...ze schrok niet maar zag wel dat er iets anders was dus blijkbaar Tong uitsteken

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 20:19

Wat leuk dat jullie allemaal bij elkaar in de les rijden. Heb het altijd heel gezellig gevonden bij Ini, ben er helaas een beetje op een vervelende wijze weggegaan.

@ xSwanHeart: Ik rijd nu idd bij de Ponyclub. Heb nu even geen les meer, maar ga in de zomer weer van start. Is toch altijd wel leuk om te lessen. Ff in je profiel gespiekt, jij woont vlakbij de Hunnebedden of niet? Bloos

@ marleendv_88: Kan me herinneren dat Bram altijd een beetje vervelend was op stal. Zijn kont toe draaien als je wilde opzadelen en ik vond hem, toen der tijd, altijd een beetje moeilijk te sturen.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 21:41

Jup Lachen [Heel erg] schuin dr tegenover.
Waar die dikke Groninger en die iets minder dikke Haflinger staan Tong uitsteken

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:09

En al die paardjes naast jullie in het weiland, die zijn ook van jou?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:57

Nope, die zijn van de broer van een boer uit 't dorp [ja, heel duidelijk Tong uitsteken].
Die staan dr nou trouwens niet meer, geloof dat ze nu ergens aan de zandweg staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 12:18

xSwanHeart schreef:
Jup Lachen [Heel erg] schuin dr tegenover.
Waar die dikke Groninger en die iets minder dikke Haflinger staan Tong uitsteken
Dik?! Hoezo?! Tong uitsteken Ze hadden toch gewoon mooie ronde vormen? Tong uitsteken

En ik vind Brammetje (meestal) heel lief hoor, maar ik kan gewoon niet zo goed op 'm rijden. Af en toe ben ik het stuur even kwijt of gewoon heel Bram Bloos , maar eng is het niet vind ik. Dat mensen bang zijn om hem te rijden begrijp ik ook niet helemaal, maar dat sommigen hem wat minder leuk vinden snap ik dan wel weer. Dat komt gewoon omdat hij niet altijd doet wat je wil Haha! Knipoog. Maar als het goed gaat is hij toch wel erg leuk Lachen .. En hij zit iig wel lekker door Tong uitsteken
Maar zo heeft elk paard/pony bij Ini volgens mij wel z'n grapjes, ghehe Vork

En ja Marleen, er stonden nieuwe staanders in de bak Tong uitsteken . Heb je ook naar de buitenbak gekeken? Daar stonden ook nieuwe staanders, hele mooie groene Pling . En er waren ook nieuwe balken, volgens Tamara veel lichter dan de oude Lachen

Er was maandagavond trouwens ook een klein kindje met z'n mama mee naar de manege. Hihi, was zo'n lief kindje! Hij wou ook paardrijden, 'maar dan wel aan zo'n lanceerlijn' Haha! Ach gut

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 12:22

loveshadow schreef:
Dik?! Hoezo?! Tong uitsteken Ze hadden toch gewoon mooie ronde vormen? Tong uitsteken

Tjaa, maar als ik dat zeg herkennen jullie ze wrs niet. Jullie vinden ze allemaal toch zo dik? Tong uitsteken

loveshadow schreef:
Er was maandagavond trouwens ook een klein kindje met z'n mama mee naar de manege. Hihi, was zo'n lief kindje! Hij wou ook paardrijden, 'maar dan wel aan zo'n lanceerlijn' Haha! Ach gut

Muhaha, hoe schattig... Een Lanceerlijn Tong uitsteken ghehe