mening over manege : hippisch centrum "de Delft"

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Re: mening over manege : hippisch centrum "de Delft"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:42

Juul schreef:
Ron bedoel je? Nee dat snap ik. Je zegt nog steeds was: WAS een merrie. Dan denk ik toch dat het beessie er niet meer is?

Ja, was een merrie, omdat ze daar stond :p en omdat het al zo lang geleden is, Maar nar mijn weten leeft ze nog steeds,. ik spreek die mensen ook niet echt meer sinds ik ben verhuisd, daarom spreek ik in de verleden tijd vorm Nederlands is mn goeiste vak Haha!

immanuel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 11:51

nou ik kan me echt niks meer van zo verhaal herineren en ik loop daar nu ook al 11 jaar maar wel heel schokkend verhaal heb je nog foto's van die merrie misschien ?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:53

immanuel schreef:
nou ik kan me echt niks meer van zo verhaal herineren en ik loop daar nu ook al 11 jaar maar wel heel schokkend verhaal heb je nog foto's van die merrie misschien ?

Heel erg ja.. Ik heb zo geen foto, ze zit ook niet op bokt, Maar als ik haar of haar zusje eens spreek zal ik een foto vragen Lachen

immanuel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 11:55

ja zou leuk zijn want ik kan me geen merrie voor stellen die dat heeft gehad echt heel erg hoop wel dat ze nog leef Ach gut

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:58

immanuel schreef:
ja zou leuk zijn want ik kan me geen merrie voor stellen die dat heeft gehad echt heel erg hoop wel dat ze nog leef Ach gut

Dat kan ja, dat je het niet weet Knipoog ze hebben er ook maar een week of 2 gestaan, e nvan Ron mocht er natuurlijk aaaaaaabsoluut niet over gesproken worden Knipoog
Maar ik ga zeker fotos vragen, Misschien heeft ze ook nog wel een foto van de wond zelf, was tussen dr oren dacht ik Boos!

immanuel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 12:00

jemig tussen de ogen Boos! . Oke nou als hij maar niet te vies is of heel bloederig anders ga ik over me nek hoor ( sorry ) Bloos

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:03

haha, ik zal kijken, en dan plaats ik m wel in een link Knipoog als ik dr weer spreek Lachen

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 14:09

immanuel oren en ogen zijn wat anders hoor maargoed Knipoog

met sjors gaat het dacht ik wel goed Knipoog hij heeft een wond op z'n schoft en staat daarom nu dacht ik in het land. Zodat het rustig kan genezen Lachen Hij is er wel nog steeds

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:46

Oren en ogen iets anders? Wow! Sinds wanneer? Huilen van het lachen

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:47

eh.. dat dacht ik Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:54

Hey, leuk topic Lachen Ben wel benieuwd of er toevallig mensen zijn die Stoere, Magic, Rambo of Iwan nog kennen? Die zijn ong van 14 jaar terug.

Wat een verhaal van Elma_ trouwens, vind het wel heel ernstig. Weet dat er niet altijd even aardig werd opgetreden tegen de pony's in die tijd. Zodra er iemand ervanaf viel kregen ze zo op hun lazer van een bepaald iemand dat diegene iemand moest roepen om de pony's te vangen toen er iemand vanaf viel. Pony's waren zo bang voor hem dat hij ze met geen mogelijkheid te pakken kreeg. Maar met zo'n enorme wond gewoon laten staan vind ik wel beestachtig slecht en kan ik me bijna niet voorstellen...

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:59

K_im schreef:
immanuel oren en ogen zijn wat anders hoor maargoed Knipoog

met sjors gaat het dacht ik wel goed Knipoog hij heeft een wond op z'n schoft en staat daarom nu dacht ik in het land. Zodat het rustig kan genezen Lachen Hij is er wel nog steeds

okee thanks:)
toen ik er laats was had hij al een wond op ze schoft,marja zou der na laten kijken...maarja wel leuk voor hem dat hij nu op het land staat:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:00

Ja die ken ik nog wel. Heb er gereden van 1992 tot vorig jaar. Heb vanaf 2000 daar maar mijn paard gestald. Ik vond de volgende paarden helemaal leuk: Flinstone, Patser, Pandorra en ik heb op Summer in de pony carroussel gereden Haha!

Ben verhuisd naar Rotterdam en sta nu op een pensionstal. Geen kwaad woord over 'De Delft', maar zou nooit meer op een manege willen staan Bloos

Kom nog wel als er springwedstrijden zijn (en er bij mij in de buurt geen wedstrijden zijn!)

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:02

zo te horen zijn de meningen er enorm over verdeeld...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:05

Elma_ schreef:
Een vriendin van me heeft met haar arabiertje op de delft gestaan.. De stagair is met het mestkarretje de stal in gereden, en de punt van de vork is in het paardje dr hoofd gestoken, ze hebben het paard gewoon laten liggen met een gigantische gat in zn hoofd.. we hadden het niet gezien.. Ze hebben haar zelf zo moeten vinden.. Dat paardje kan niks meer.. Staat op een speciale opvang.. Moge duidelijk zijn wat ik van de delft vind *##@$$(*&

Ja, mijn paard stond hier schuin tegenover (Ik weet precies over wie je het hebt!!) Toen het gebeurd was, had Ron de vork al vervangen en de bebloede weggegooid Clown

En ze moesten het horen van de stalknecht i.p.v. Ron Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:06

Miss_Montana schreef:
Hey, leuk topic Lachen Ben wel benieuwd of er toevallig mensen zijn die Stoere, Magic, Rambo of Iwan nog kennen? Die zijn ong van 14 jaar terug.

Wat een verhaal van Elma_ trouwens, vind het wel heel ernstig. Weet dat er niet altijd even aardig werd opgetreden tegen de pony's in die tijd. Zodra er iemand ervanaf viel kregen ze zo op hun lazer van een bepaald iemand dat diegene iemand moest roepen om de pony's te vangen toen er iemand vanaf viel. Pony's waren zo bang voor hem dat hij ze met geen mogelijkheid te pakken kreeg. Maar met zo'n enorme wond gewoon laten staan vind ik wel beestachtig slecht en kan ik me bijna niet voorstellen...

Is magic een Welsh?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:06

Miss_Montana schreef:

Tja, ik kon het me ook niet voor stellen zoizo dat verhaal dat hij het niet gezien had.. dat beestje moet hebben gegild van de pijn Boos! Maarja, uit angst dat je op je lazer krijgt wring je jezelf in alle bochten he Lachen

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:11

Elma_ schreef:
Tja, ik kon het me ook niet voor stellen zoizo dat verhaal dat hij het niet gezien had.. dat beestje moet hebben gegild van de pijn Boos! Maarja, uit angst dat je op je lazer krijgt wring je jezelf in alle bochten he Lachen

Hij had het natuurlijk wel gezien, want de vork van de Bobcat was al vervangen en verdwenen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:12

K_im schreef:
zo te horen zijn de meningen er enorm over verdeeld...

Altijd al geweest geloof ik. Net als over manege Veldt. Toen ik er reed leefde de handel nog heel erg op de manege, waardoor er vaak nieuwe (en knettergekke) pony's waren. Iedere les vloog er wel iemand af. Daarnaast reden we soms met 18 mensen in 1 bak Nagelbijten / Gniffelen Ik vind dat de Delft er wel op vooruit is gegaan van wat ik een tijdje geleden gezien heb vergeleken met toen ik er reed. Ze hebben betere manegepony's en paarden aangeschaft en zijn zich meer gaan richten op het wedstrijdrijden ed. Van wat ik de laatste keer bij een springwedstrijd heb gezien was het er netjes en goed uitzag. Ook veel ruiters die goed reden Lachen Ook dat ze zo goed zijn met carroussel is erg leuk!

Juul: Dat was idd een welsh, een zwarte geloof ik.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-06-08 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:13

mo_van_dijk schreef:
Elma_ schreef:

Hij had het natuurlijk wel gezien, want de vork van de Bobcat was al vervangen en verdwenen!

Dus jij kent dit verhaal ook??

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:15

In mijn begin tijd reden we op zaterdag met gemak met z'n 25-en (en ook nog allemaal galopperen!). Hoorde dat er nu een behoorlijke leegloop is van pensionklanten...

Ron gaat (naar mijn mening) voor kwantiteit i.p.v. kwaliteit met zijn uitbreidingen Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:16

mo_van_dijk schreef:
In mijn begin tijd reden we op zaterdag met gemak met z'n 25-en (en ook nog allemaal galopperen!). Hoorde dat er nu een behoorlijke leegloop is van pensionklanten...

Ron gaat (naar mijn mening) voor kwantiteit i.p.v. kwaliteit met zijn uitbreidingen Bloos

Idd, dit heb ik ook wel eens meegemaakt. Heb wel eens springles gehad met levende hindernissen op die manier, voordeel van met 25 mensen in 1 bak ROFL

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:18

Elma_ schreef:

Dus jij kent dit verhaal ook??[/quote]

Je hebt PB, wilde dit niet op het forum zeggen!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:21

Ahh, okee, Nou gelukkig dat iemand het dus nog weet, en me niet als een verzinner neerzet Haha!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:22

Mijn PB om iedereen te laten zien dat dit verhaal geen broodje Aap is:

Ja ik ken het verhaal. Kende de familie Bonkerk oppervlakkig. Vond de oudste wel een aardige meid! (ben wel een paar jaar ouder als zij) en ik heb mijn tattoo laten zetten toen het net een week gebeurd was... Dus dan hoor je de verhalen wel!

Ik vind dat het verdoezelen en liegen erover eigelijk nog erger dan wat er is gebeurd!! Ron heeft er nooit meer een woord over gerept. Zowiezo duldt Ron geen tegenspraak!

Edit: Ik zou het op prijs stellen als dit 'binnen het forum blijft'. Zowel de familie als Ron heeft er niets aan om dit weer opgerakeld te zien worden. Het is gebeurd en echt waar!
Laatst bijgewerkt door Mootje op 05-06-08 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt