Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lol Binckydenice schreef:barbara1970 schreef:O ja en wie kent pasja, roxy en Ebony nog
Ja, natuurlijk ken ik die haha
Paja zag ik toen op marktplaats staan toen het veulen te koop stond toch?
Heb je ze alle drie nog?

mellamoshan schreef:@ barbara: wat een mooie site heb je trouwens!
ik heb je ook gepbt met een vraagje, hoop dat je die wil beantwoorden![]()
bandit weet ik alleen dat ie dus van kimberly is geweest en het laatste dat ik hoorde is dat ze hem weg heeft gedaan. weet niet precies hoe lang geleden ofzo. mocht ik haar een x tegenkomen zal ik eens vragen aan dr, maar ik kom haar zo goed als nooit tegen...
barbara1970 schreef:Binckydenice schreef:O ja en wie kent pasja, roxy en Ebony nog
Ja, natuurlijk ken ik die haha
Paja zag ik toen op marktplaats staan toen het veulen te koop stond toch?
Heb je ze alle drie nog?
barbara1970 schreef:Hoi Willemijn tuurlijk ken ik je nog, oude kanjer gaat helaas niet goed, vanmorgen heb ik hem bijna inlatenslapen, maar de dierenarts die ook nog eens een goede vriend is, zei ik ken jou en ik kan je nu vertellen dat hij er over heen komt, het probleem , nu is hij weer hoefbevangen, niet door het voer maar door nierproblemen, grrrrrrr ik wordt hier echt niet goed van.
wat moet ik diep in mijn hart wil ik hem in laten slapen, maar als ik dan die vechtlust van die ouwe zie, nou ja ik kijk het nog wel even aan .
mellamoshan schreef:@ barbara: wat een mooie site heb je trouwens!
ik heb je ook gepbt met een vraagje, hoop dat je die wil beantwoorden![]()
bandit weet ik alleen dat ie dus van kimberly is geweest en het laatste dat ik hoorde is dat ze hem weg heeft gedaan. weet niet precies hoe lang geleden ofzo. mocht ik haar een x tegenkomen zal ik eens vragen aan dr, maar ik kom haar zo goed als nooit tegen...