Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_D schreef:Liisette_ schreef:Ik krijg echt een naar gevoel gewoon.
Het is gewoon zo dichtbij, dat het is gebeurd!
Kijk het is natuurlijk vervelend wat er gebeurt, voor die ouders, vrienden, kenissen, maar je moet er zelf niet bang voor worden. Natuurlijk kan het ooit eens gebeuren, maar als jij al bang over straat gaat en het ook zo laat merken wordt je vanzelf gek. Gewoon 's avonds de plekken vermijden als Spoorbanpad en Bos van Onverzettelijke en het komt wel goed. En als meisje helemaal beter niet 's avonds alleen over straat gaan.
Ik ken ook iemand die neergestoken is op de Grote markt. Maar hoe lastig het ook klinkt, die dingen gebeuren. En voor Cassandra gebeurde ze ook, maar wat ik me nou afvraag. Stel het is waar, dat ze dronken was, er uit is gegooid en toen in een auto gestapt is. Waren er geen vrienden bij? Ik zou nooit een vriendin die dronken is in haar eentje laten...
Maarja iets heel anders, ik wil ook weer naar buiten! Ik ben gewoon nog niet geweest, kunnen we Frans niet een keer zover krijgen dat we woensdag naar buiten gaan?? (A)
want ik wil Valentino mee het bos in nemen, maar dan wel als Frans leid
Lijkt me een leuk idee! Moeten we echt even in de groep gooien!
EEN NIEUW TOPIC!!
AL 9 PAGINA'S!!
IK WIL OOK MET DE SPRINGLES EEN BUITENRIT MAKEN!!
MIJN HUIS IS HELEMAAL INGEPAKT EN KLAAR OM TE VERHUIZEN!!
VANAVOND VOOR HET EERST IN HUURHUIS SLAPEN!!
VANAVOND BEGINT DE JONGE HONDEN CURSUS!!
Door de verhuizing deze week niet springen
Moet nu echt aan het werk
!!

gwoon allemaal losse berichten
weer

?