Lynn_Nikita schreef:SHALALA schreef:
Waar heb je dan allemaal gekeken ?
Ik woon in Roermond en heb de paarden op manege/pensionstal Tonnedenhof staan (ofja, het is niet echt een manege meer, nu een landgoed), daar heb ik het écht fijn!
landgoed? oude boerderij bedoel je, die net paar mooie stallen heeft bijgebouwd. rest is nog steeds oude troep hoor
Er is een heleboel veranderd, dan zou ik eerst even naar kijken voordat je je mond opentrekt.
Het is een erkend bedrijf, monumentaal en landgoed.
Ik nodig je dan hierbij uit om nog eens te komen kijken, dan mag je verder oordelen.
Lynn_Nikita schreef:en manege lessen zijn meer op die pony`s die met allen in een kudden buiten staan hele jaar door, Die geleasd worden door kinderen, en erna ook nog in lessen meelopen. Die kids kwaad kijken.. dat is MIJN pony
nou nee, goede plek om les te krijgen is het niet, mss voor pensionpaarden ja, maar verder ook niet
Ja, de pony's staan buiten, dag in dag uit, het hele jaar door. Ze willen ook niks anders.
Als je verstand hebt van pony's kun je wel zien waar ze gelukkig zijn en waar niet, je zou ze eens moeten zien als ze op stal staan. Ze krijgen wat ze nodig hebben, ze komen echt niks tekort. En wat de kinderen betreft, dat is ook een heleboel veranderd. Vraag me af wanneer jij er voor het laatst geweest bent.
Er wordt alleen les gegeven door gediplomeerde instructeurs, zonder diploma mogen ze er geen lesgeven.
Kortom, iedereen heeft het naar zijn zin.
Misschien is het dan wel nodig om even een kijkje te komen nemen, en niet gelijk je oordeel over het internet te zetten voordat je weet hoe het er echt aan toe gaat.
Als je nog meer wilt weten verwijs ik je naar http://www.tonnedenhof.com, daar staat alle juiste informatie.
Jammer dat ik deze onterechte reactie nu pas tegen kom. Hier kan ik boos om worden, zo'n reacties die dus niet van toepassing zijn.