En verder Storky, Tobbe en Spirit.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
PrinceAmos schreef:Whaa Ik nog tot 12 Augutus.
Maar ga jij op ponykamp of??

Yannuh schreef:Ja idd;)Joram schreef:Ja, zijn zadel zit inderdaad echt heerlijk![]()
Gooien met zijn hoofd, vogens mij zat die bij mij in zijn gedachte te galopperen met zijn hoofd tijdens dravenMaar fijn dat het al stuk minder is
EN hebben jullie het vrij droog gehouden of was het daar alleen mooi weer ?
(Hihihi, en ik moet nog wachten tot 30 juli)
We hebben zeker wel goed weer gehad. Ik ben behoorlijk verbrand
Alleen maandagavond was het op de camping echt noodweer. Maar zelfs dan kun je lol hebben, hea Lieneke
Ohja, en we hebben woensdag dacht ik heel eventjes geschuild onder de bomen voor het onweer en een beetje regen.

. Al is dat er bij staat dat Spirit is, want ik zat echt zo te kijken van een bruin paard met witte manen.PrinceAmos schreef:Whaa Ik nog tot 12 Augutus.
Maar ga jij op ponykamp of??

Yannuh schreef:Indy liep voor de kar, Lieneke op haar eigen paard, en ik dan op Wesley.

PrinceAmos schreef:Vast wel..
Jammer dat je maar met z'n drieén in 1 caraven kan..![]()
![]()
Edit :
Heb je een vaste pony?
_mistique_ schreef:Yannuh schreef:Indy liep voor de kar, Lieneke op haar eigen paard, en ik dan op Wesley.
Storky ?
die ken ik niet
Liep Lancelot niet mee?
die loopt normaal altijd wel mee samed & scarlett meestal ook
Uschi ook niet?

Dat kan ik dan goed begrijpen. griebels schreef:Nou, ik heb miss wel interesse in zo'n zwerftocht, maar ik heb een hengst. VAndaar mijn vraag