Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
clouds2 schreef:Zonde voor de mensen die dat bedrag niet ophoesten kunnen, of het wel op kunnen hoesten maar dat alle paarden al bezet zijn.
Richard78 schreef:Toevallig ook enig idee hoe het staat met de toekomst van Jumbo en/of Choco?
Nadine240904 schreef:Polly staat er al een tijd niet meer.
Ik zoek wel weer wat in de buurt om bij te rijden en rij genoeg paarden op de manege waar ik werk...
Echt als ze los is loopt ze als een tierelier maar tis wel moeilijk en dan komen de bokken ook... sheilarianne schreef:Hopelijk krijgen ze nu een wat rustiger leven....Jumbo en choco worden gewoon te lease aangeboden!!
Jobbeltje schreef:In Jelsum zit geen manege die lessen geeft op manegepaarden.
Een eigen paard is naar mijn inziens wel goedkoper omdat je daarmee alles mag doen. Ik durf te wedden dat je met je leasepaard geen wedstrijden mag starten of van het terrein af mag daar.
hafgirl15 schreef:ik vind de lwd manege ook maar niks, he daar zelf ook nooit gereden. Wel een snuffelstage gelopen daar, maar toen was ik vooral bij de sportpaarden, dat was wel leuk!
de omstandigheden van de Manegepaarden vind ik maar niks. Misschien is het wel beter zo.
sheilarianne schreef:jacimatho schreef:ff off topic:.....Welke Sheila bedoel je in je onderschrift?
Sheila van de manege?
Nee mijn eigen pony sheila(die naam was haar stamboek naam dus heb niet zelf bedachtwas gwn heel toevallig
) ! Maar sheila van de manege was wel mijn lievelingspony toen daar!!
Mijn ouders zeiden toen tegen mij rianne begint met sheila en eindigt met sheila![]()
sheilarianne schreef:roxiie schreef:Volgend jaar, wanneer precies weet ik ook niet..
Ja dat snapte ik ook al![]()
Ik wilde namelijk weten wanneer:)