Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:34

Oeh ja een supperspinner. Zijn ze denk ik wel goed in met die kleine pootjes Tong uitsteken

Nee, daar ben ik ook wel blij mee. Alleen als het echt erg is duurt het wel een dagje voordat alles ok is. Maar over het algemeen is het alleen maar even woorden hebben en dan weer verder gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:35

Jawel we zijn op de 9!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:42

Haha hoe ver zou zo'n shet komen met een sliding stop? Haha!

Tsja, ik weet niet ik kan gewoon niet lang ruzie maken met m'n ouders, vind ik btw niet erg hoor. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:42

Woeiii we gaan wel snel he. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:45

Hahaha, als hij niet onder het zand verdwijnt? Tong uitsteken Denk toch wel een paar meter, maar denk niet dat ik zo ver mee kom Haha! Mss dat ik het volgende les ga uitproberen op Elvis! Ja

We gaan echt snel! Mss moet ik meer gaan bieden op dingen met sluitingsdatum, komen er vanzelf 5 berichtjes na mekaar Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:59

Haha Tong uitsteken

Pff, foto's kunnen me niet vroeg genoeg op die site staan... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:04

Ik wil Eef wel eens zien als ik vraag of ik op Elvis mag. Volgens mij gaat ze helemaal stuk dan Haha!

Hahaha, komt me bekend voor. Je zit zeker steeds te checken of ze er al zijn? Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:06

Haha droooog, zou wel een goeie zijn ja. Tong uitsteken

Ben trouwens wel blij dat we 't vanochtend hebben gedaan, nu regent 't hier, nu wordt d'r babyzachte vachtje weer vies. Tong uitsteken

Hij zei dat ze er vanavond op zouden staan, maar hij mag wel opschieten van mij... Schijnheilig En z'n vriendin rijdt na mijn les, dus zaterdag krijgen we als 't goed is de cd met de foto's. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:11

Oh dan kunnen wij dus ook straks regen verwachten Tong uitsteken Vind ik altijd wel lekker, binnen zitten met regen buiten Ja

Wie is diegene dan die na jou rijd? Mss ken ik haar wel. Wist iig niet dat er ook fotograven op Starnmeer kwamen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:16

Z'n vriendin heet Judith. Knipoog Hoop dat hij zaterdag de foto's al op cd heeft gezet (en uiteraard niet vergeet mee te geven Tong uitsteken ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:17

Hmm judith heb ik ooit wel eens van gehoord. Maar kan er geen gezicht bij halen Tong uitsteken

Weet jij trouwens waar de foto's staan van de wedstrijd op Starnmeer deze zomer? Ik kan de site nl niet meer vinden Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:19

Nop, weet ik niet, sorry. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:21

Ik dacht dat het iets van pepijnrooijens.com was maar dan krijg ik een heel raar beeld.

Waren er eigenlijk foto's van jou en Charm met de wedstrijd? Of waren dat alleen schrik-spring-hellup foto's geworden? Haha!

Ik hoop ook niet dat hij de CD-rom vergeet. Zou wel stom zijn!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:27

Hmm ik weet nieteens wie d'r allemaal foto's hebben gemaakt, laat staan dat ik ze heb gezien, behalve die op de website. Btw de pleasure ging best aardig, halter niet. Tong uitsteken

Als hij die cd rom niet meegeeft sta ik niet voor mezelf in, ik moet en ik zal foto's hebben. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:34

Hahaha dan moet hij dekking zoeken Tong uitsteken

Ach, halter vind Charming toch niets. Ze weet toch wel dat ze de mooiste is Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:36

Jah, daar hoeft ze niet voor stil te gaan staan voor de jury... Tong uitsteken En toch hoop ik stiekem dat Stees ondanks dat ze weet dat ze de mooiste is zich toch wat beter gedraagd op wedstrijd. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:38

Hahaha voor Stees is het allemaal nieuw dus die doet het wel.

Eef heeft trouwens de site bijgewerkt, bij de lespaarden staan naast Cowboy en Pebbles nu ook Whiskey, Angel en Ramona. Ik mis alleen nog Summertime, Twister en Jersey Verdrietig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:40

Ik zag ook dat de website geupdate was, van mij mag Charm d'r ook wel heeeeel eventjes op. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:42

Ja idd, alsjebliiieeeeft Eef??? Wij hebben wel foto's voor je Schijnheilig Word Eef ineens gebombardeerd met foto's van Charming Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:43

Haha ja, ondanks dat ze niet zo heel fotogeniek (of zeg maar gerust niet zo heel charmant Tong uitsteken ) is heb ik toch redelijk wat foto's van d'r, mss kan Eef maar beter een hele pagina maken voor Charm... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:48

Hahaha ja een soort van subpagina: Charming, de niet charmante paint Tong uitsteken

Nou, ik ga maar eens eventjes wat anders doen. Ik ga nl zometeen naar mijn oma op visite en lekker eten bij haar. Goh, in het weekend gaan we nooit zoveel op visite! Maar gelukkig proppen we alles in 1 weekend, hoef je niet de ene keer daar weer heen en de andere keer weer daarheen... Mss dat ik zometeen nog even online kom voordat we weggaan Tong uitsteken

Groetjes

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:50

Haha ja, Charming verdiend wel een eigen pagina vind ik... Clown

Haha jij hebt een druk weekend, nouja have fun. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:55

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:34

*Verveel*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:39

Heej meis!

Wat een mooie foto's zijn het joh. Echt om van te kwijlen Ja Die van de hond zijn ook lief.

Ben je vrij of moet je nog naar school? Ik ben iig net thuis na 1 uurtje voor niks op school te zijn gekomen. Echt een rotdag vandaag, een vriendin van mij is al sinds een jaartje ontzettend labiel. Ze is overal ernstig overgevoelig voor en jankt al om het minste geringste. Vandaag had ik een discussie met haar en die ging er voor mijn doen heel rustig aan toe. Nou op een gegeven moment moest ik het gewoon afkappen want ze begon gewoon bijna te janken! Ben het gewoon zo ontzettend zat met haar en dat gedrag. Dat ben ik het eigenlijk al sinds dat ze ermee begon maar tot nu toe heb ik er nog niets aan gedaan. Zo, dat is eruit, ik moest gewoon even gal spuien hoor Schijnheilig