Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pascha7 schreef:ik ben gewoon bang voor de pijn die ik krijg
oke deze pijn die ik nu heb is ook nieit leuk maar nu loop ik nog en als dat fout gaat niet meer en daar ben ik bang voor
(En dan gaan we weer lekker het Twiske onveilig maken!)

hihi

Tot morgen! pascha7 schreef:Dabo schreef:Jamaar, zullen ze dat donderdag meteen al doen dan...
haha Shirley.. ik zie het al voor me, van die lange zwarte stinkende haren! hahahaha blehhhhhhhh
met een operatie ben ik mooi klaar dan kan ik weer opnieuw leren lopen en daar stat een half jaar vooren met gips is het maar aftewachten of het genoeg krimpt en ander alsnog opereren
niet zo melodramatisch
En dat deed ze... niks geen krukken en niks geen opnieuw leren lopen. Zal allemaal wel loslopen hoor en wie weet is gips helemaal niet nodig. Zo slecht loop je toch niet
Waar is iedereen
ik ben ook wakker hoor
Hi Ellen en Willemijn

Ik doe zo'n snelcursus dus met die amandelontsteking zat ik ook in de auto was ik echt niet blij mee
Maar goed ik hoop dat ik het in één keer red ligt aan omstandigheden natuurlijk Azzaro schreef:hmm al heel veel lessen haha ik moet woensdag afrijden
Je ben toch nog niet zo lang 18
Azzaro schreef:ik ben al vanaf april 18 en anderhalve week terug begonnen met autorijden
Is het al weer zo'n tijd geleden dat je jarig was
over kwartiertje ben ik weg lekker autorijden yeahh iok vind t echt leuk en hoop dat ik slaag woensdag!