Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
AmyB schreef:ey ik heb een vraag wie ben jij chickey ? en wat doe jij op de burght?
en boyke_candy al zouden die paarden 4 uur op 1 dag lopen (wat niet zo is) dan zullen hun van de burght vast wel weten wat goed voor ze is! Maar jammer dat je zo over de burght denkt
. Nee ik sta altijd achter de bar met kamp als iedereen gebracht en gehaald wordt en verder doe ik eigenlijk van alles 

Die beesten hebben 't daar volgens mij heerlijk, veel manegepaarden zien iedere dag alleen maar hun eigen stalletje en de bak (en het pad van hun stal naar de rijbak toe
) en verder niet zoveel.. Er zijn echt niet veel manegepaarden die zoveel buiten mogen staan en zoveel ruimte hebben, die lekker met maatjes kunnen spelen etc. Ik vond 't de eerste keer dat ik daar kwam (en nu nog steeds natuurlijk) juist geweldig.. nogmaals, ik en maar weinig maneges waar de paarden op zo'n fijne manier kunnen staan
Fantine schreef:Zal ik je 22 oktober ook wel weer zien
Zijn er nog mensen van bokt die 22-27 oktober er op kamp gaan? Ben dan leiding, ben erg benieuwd
)!!
!!
!! (maar ieder zun manege, gelukkig, anders wor het zo druk op die ene he
) en de paarden altijd voorgaan, mogen ook heel het jaar lekker buiten staan enz...!! (en is ook veel familie bij zoals op de burght
!!)
)

. JJJose schreef:Hey Joy
Jedron in je profiel! JorisDy schreef:Ach sorri hoor. Zorri van het onduidelijke typen. zijn mensen in nederland met spellings problemen! Over die plaat oke die paarden zijn het gewend maar toch ik vind het raar. WE LEVEN IN NEDERLAND! VRIJE MENING. Jullie hoeven niet gelijk zo te reagere.
En dat heb je, maar 't is wel zo mooi als je je mening ook nog ergens op baseert.. Natuurlijk schieten mensen hier meteen in de verdediging, omdat jij kromweg niet met goede argumenten komt voor je 'vrije mening' en gewoon maar dingen roept die eigenlijk niet écht ergens op slaan.. Dat is een beetje jammer natuurlijk
Waarom zouden de poownies en paardjes op de plaat dan zo zielig zijn volgens jou?
.
Zouden ze dat worden als ze ongelukkig zijn?
, en verder ben ik het zeer eens met petra, meer zeg ik er niet over. LaFunkyJazz schreef:"In elkaar trappen?" Een snauw en een schopje is het voor die paarden, hoe moeten ze anders de rangorde bepalen.
Het zijn dieren
Dat vergeten veel mensen vaak!