Ik kijk wel wat ze nog meer voor paardjes hebben
Mensen: Nog meer tips?
Ik wil wel een PAARD en eentje die een beetje goed aan het werk wil en kan, Annelotte weet denk ik wel wat ik bedoel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jolien87 schreef:Linda heeft mij Igor aangeraden, ben benieuwd:)
Ja Lotje, ik ga morgen met je mee, kan jij donderdag ook, weet je dat al?
En heb jij enig idee van wie ik dan les heb?
aangezien ik 3 dagen lang spierpijn had van t topje van mn vingers tot mn schouder aan toe 
) en boreas is wel leuk als ik zelf relaxt wil doen... Maar daar rij ik eig het meest op... laatst nog een keer op Nicky gereden, was wel grappig
millennium schreef:
Op meerdere paarden rijden is opzich goed voor je rijvaardigheid. Kleine foutjes sluipen er niet zomaar in, worden geen gewoonte, omdat je bij elk ander paard weer jezelf moet leren aanpassen.
Merk dit op stage nu ook heel erg!
) dat ik makkelijker op een paard stap en dr mee weg rij ... het is wel heel nuttig om verschillende paarden te rijden...
ik had m na het eerste drafje mooi lopen
alleen wou die rechtsom minder fijn dan linksom... en hij ging bokken toen ik m een tik gaf omdat ie schouderbinnenwaarts niet wou
maar daarna deed ie het wel telkens netjes
was zeker leuk jootje
Jolien87 schreef:Ja hij deed wel goed zn best en wat een knuffelbips is hij zeg hihi...Waren de foto's nog een beetje goed gelukt???
Showeeeee!
Auto is kapot
Waarom moet die nou weer kapot zijn 

manniejJ schreef:Ik heb niet gereden vanavondAuto is kapot
Waarom moet die nou weer kapot zijn
Volgende week ben ik er wel
Maar Jolien hoe was je les? Op wie moest je?
Annelotte Foto's??? Showee!!
ik zit nu illegaal achter de pc, mag dr een week niet achter