Ponykamp 't Peerdespul

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Willeke_

Re: Ponykamp 't Peerdespul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 11:57

Oke!! Haha!
Hoeveel kost het eigelijk? Een rit maken bij t 'Peerdespul of een weekend ofzo?

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 12:03

Bij ons was het weekend 130 euro!
En een dagtocht 70 ofzo iets..

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 12:05

Wow, bestwel duur!
Een kampweek was toch 275euro? Ja dan kan het wel kloppen..

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 20:20

best wel duur? dat is echt héél duur (vind ik dan) zou het om de prijs het al niet doen Tong uitsteken

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 22:24

Het Peerdespul gaat dit jaar nog wel door met de kampen!! Haha!
Alleen dan met kleinere groepen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 22:49

Ik denk niet dat ik dat doe.. Als het blijkt dat ik geld te veel heb en tijd te veel ga ik wel denk ik. Was geweldig vorig jaar.. Alleen jammer dat Grilla is verkocht.

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 22:50

Ja idd super jammer dat ze verkocht is...
Ga je nog wel ergens anders heen op ponykamp?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 22:57

Als ik dit jaar ga, ga ik denk ik naar belgisch-limburg net als 2 jaar geleden. Heb daar super gehad!

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:39

Jongens jongens!!
Een heugelijke mededeling!!:

T PEERDESPUL GAAT DOOR!!

In de mei en zomervakantie worden er nog kampen gegeven!
Voor meer info: www.tpeerdespul.tk

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:34

Dat zei Yannuh paar berichtjes terug al Haha!

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:54

oo grapje!

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:55

Gaan jullie nog wel dan? Ik wil eigelijk wel heel graag een keer meerijden met mn eigen fjord.. Maar ik weet niet of dat gaat lukken en het is behoorlijk duur..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:52

Ik denk niet dat ik ga Knipoog
En je fjord, kan hij elke dag vele uren lopen? Zo ja, dan zou ik het wel doen met je fjord..

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:09

Ik ben geloof ik geweest toen ik 16 was, ben nu bijna 24. Mijn favo wa toen Lexa, witte merrie met 1 of 2 blauwe ogen. Maar na 1 keer gereden te hebben op Svala werd ik verliefd op Svala. Zij was echt mn favoriet. Op de dag dat ik toltles kreeg was ik ziek anders had ik op Uma gemogen. Dat was een kampioenspaardje. Baalde er zo van.
Op de laatste dag (ik was 2 weken een vriendin 1 week) stormde het, iedereen was zeikwaternat. Tja en dan zit je daar met 30 kinderen en 3 douches. Duurde een tijdje eer iedereen klaar was. Vond het echt gaaf om de hele dag te rijden, bij andere ponykamopen zie je altijd maar 2 of 3 uur buitenrijden.
Ben zelf niet gevallen,maar tijdens mn eerste week was er wel een meisje die haar sleutelbeen brak. Haar pony schrok ergens van en ze gingen samen onderuit. Pony heeft een weekkreupel gelopen.
Weet de namen niet meer van de leiding, ik geloof dat er een meisje was die Ilona heette (ik ook) en dat ook haar zus er was. Verder was er een meisje van de leiding die een shetlander had maar die toen mishandeld was en afgemaakt moest worden.
Het was het eerste ponykamp voor mij. Ben daarna nooit meer gegaan. Vond de accomodatie niet geweldig maar wel hele gave en mooie paardjes.
Als iemand weet wat er met Svala gebeurd is zou ik dat heel graag willen weten.
Zou wel een keer met mn eigen paard willen gaan, of als leiding dan.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:07

Idd de accomodatie is niet geweldig maar ik heb daar prima geslapen en heerlijk gereden en dat is voor mij genoeg.

(ik heb erger meegemaakt, wij moesten in caravans slapen, kleine bedden, slecht slapen.. Nooit meer teruggeweest iig )

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:31

IndianLady schreef:
Als iemand weet wat er met Svala gebeurd is zou ik dat heel graag willen weten.

Svala is verkocht. Nog niet zo heel lang geleden.
Ik heb geen idee aan wie of wat ze verkocht is.

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:35

Willeke1991 schreef:
Gaan jullie nog wel dan? Ik wil eigelijk wel heel graag een keer meerijden met mn eigen fjord.. Maar ik weet niet of dat gaat lukken en het is behoorlijk duur..

Ik ga nog wel!! In ieder geval in de mei.
Ik heb mijn inschrijfformulier al opgestuurd Tong uitsteken

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:40

Een vriendin van mij hebben Skyma gekocht... Die kennen veel van jullie hoop ik ook wel Knipoog
Ik ben er ook eens op ponykamp geweest...
Naja ik had iets beter verwacht... Zoals iedereen al een beetje zegt : Het eten is vreselijk, de bedden kraken. Maar de Ritten zijn Uber leuk!! Haha! Ik ben er niet weer heen gegaan, omdat ik gewend was om naar een ponykamp te gaan met 5 sterren. De Ritten waren echt leuk! Jammer dat ze niet lessen deden..... Maar als bosrittenfan is het echt een aanrader!! Zelf ben ik dat wel Lachen Maar lessen vind ik ook uberleuk!!

Edit : Wij hadden toen als Leiding : Paulien ; zij was echt leuk!! En Veronique ; Naja... zij was toen best steng vond ik, en nog een jongen, zijn naam weet ik niet meer

Edit2:
Oja... Het was voor mij ook niet echt een leuk kamp. Ik,maaike,iris en nog een paar meiden hadden een groepje. Maaike had 20 euro van haar Moeder gekregen toen die langswas geweest (dat meisje heeft ook Skyma gekocht dus die familie kwam daar vaak voor ritten enz.) Maaike kon haar 20 euro niet meer vinden en ze verdacht er van een meisje. Naja... Ik dacht dat zal wel niet weetjewel Lachen Naja 2 dagen later was ik ook mijn portemenee kwijt!! Dus toen Dat meisje aan het bellen was met haar ouders (dat was ook wel een vriendin van mij) hebben we in haar tas zitten graaien en : Tadaaa!! Mijn Portemenee.... Ik had er nog 5 euro in weet ik nog en dat was weg! er zat nog 5 cent in... Dus wij naar de leiding ; (dat meisje wist het nog niet) en die zei van ; nou,,, ik ben met haar naar de winkel geweest toen jullie aan het rijden waren( ze ging niet mee met de rit omdat ze een dag eerder van haar stapelbed was afgevallen, ze had een gebroken arm) (Ik vond de stapelbedden toch al niks :| ) Maar we gaan verder.... Toen zij en de leiding naar de winkel waren geweest had ze maar 12.50 zei hij.... Maar wij dachten zo van.... ze kan toch wel geld in de slaapzaal hebben gelaten... dus wij naar dat meisje en zei helemaal in huilen uitbarsten dat het niet zo was, (ik geloof heel gauw iemand) dus ik heb haar vergeven.... Verder heb ik nog wel veel contact met haar en is heel erg aardig... De leiding zei tegen mij ook van ; het kan ook iemand anders zijn geweest... Zelf geloof ik dat niet. Maar ze heeft er wel van geleerd hoop ik... Dat is nu 2 jaar geleden. bijna 3. Ik zat toen in groep 7 en zit nu in de 1e.

xx Astrid
Laatst bijgewerkt door xAstrid op 07-01-07 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:42

*dan weet ik wel een leuke manege voor je astridXlaura.. (met lessen + bosritten + goed voer + goede bedden + 5 sterren Haha!)*

Mij maakt eigenlijk niet zo veel uit, als ik maar lekker kan slapen en eten tenminste te eten is Haha!

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:44

Bij mij gaat het niet eens om het eten of het slapen.. dat maakt me helemaal niks uit! Als de paarden en de ritten maar leuk zijn Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:50

Alleen de pauzes zijn vervelend Scheve mond

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:51

MoonChloe schreef:
Alleen de pauzes zijn vervelend Scheve mond

Voor jou waren ze natuurlijk nog net wat vervelender... Ach gut

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:52

Idd Haha! Haha! Haha!
Maar ach 1,5 uurtje per dag kan wel bij Haha!
En Grilla was lekker warm als het niet zo warm was buiten Haha!

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:54

Whaha Haha!
Ik heb trouwens nog een paar hele mooie foto's van Grilla. Van toen ik er een dagje ging rijden.
Ik wil er hier wel een paar plaatsen!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:55

Jaa graag!!!