Hoeveel kost het eigelijk? Een rit maken bij t 'Peerdespul of een weekend ofzo?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
IndianLady schreef:Als iemand weet wat er met Svala gebeurd is zou ik dat heel graag willen weten.
Willeke1991 schreef:Gaan jullie nog wel dan? Ik wil eigelijk wel heel graag een keer meerijden met mn eigen fjord.. Maar ik weet niet of dat gaat lukken en het is behoorlijk duur..
Ik ben er niet weer heen gegaan, omdat ik gewend was om naar een ponykamp te gaan met 5 sterren. De Ritten waren echt leuk! Jammer dat ze niet lessen deden..... Maar als bosrittenfan is het echt een aanrader!! Zelf ben ik dat wel
Maar lessen vind ik ook uberleuk!!
Naja 2 dagen later was ik ook mijn portemenee kwijt!! Dus toen Dat meisje aan het bellen was met haar ouders (dat was ook wel een vriendin van mij) hebben we in haar tas zitten graaien en : Tadaaa!! Mijn Portemenee.... Ik had er nog 5 euro in weet ik nog en dat was weg! er zat nog 5 cent in... Dus wij naar de leiding ; (dat meisje wist het nog niet) en die zei van ; nou,,, ik ben met haar naar de winkel geweest toen jullie aan het rijden waren( ze ging niet mee met de rit omdat ze een dag eerder van haar stapelbed was afgevallen, ze had een gebroken arm) (Ik vond de stapelbedden toch al niks :| ) Maar we gaan verder.... Toen zij en de leiding naar de winkel waren geweest had ze maar 12.50 zei hij.... Maar wij dachten zo van.... ze kan toch wel geld in de slaapzaal hebben gelaten... dus wij naar dat meisje en zei helemaal in huilen uitbarsten dat het niet zo was, (ik geloof heel gauw iemand) dus ik heb haar vergeven.... Verder heb ik nog wel veel contact met haar en is heel erg aardig... De leiding zei tegen mij ook van ; het kan ook iemand anders zijn geweest... Zelf geloof ik dat niet. Maar ze heeft er wel van geleerd hoop ik... Dat is nu 2 jaar geleden. bijna 3. Ik zat toen in groep 7 en zit nu in de 1e.
)*
MoonChloe schreef:Alleen de pauzes zijn vervelend