Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

hazelhorst schreef:Ach, wat sneu! Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Met het paardrijden? Beterschap, joh! En ik hoop voor je dat het gauw geneest.

ik ga waarschijnlijk 2 weken met mijn pony !
is idd ook al een aantal jaren geleden dat ik op kamp ben geweest, was toen 11 of 12 
maar zo te horen gingen de F proefjes wel weer goed:D ik mag nog jammergenoeg nog 4 wekenniet paardrijen
maja hopen dat het vet snel gaat:D

xFioon schreef:volgens mij is bombey er nog wel..
van de zomer iig wel, en toen zeiden ze dat ze haar niet weg zouden doen..
en maxima was er toen ook nog, een meisje die in dezelfde week als ik er was die zou haar gaan kopen, maar ze wouden opeens niet meer verkopen ofzo..
meisje had zich er al helemaal op verheugd..ging het niet door..
dus denk dat ze er allebei nog wel zijn
schijnt best wel lekker te rijden maar wel erg jong nog dus kent nog niet veel dus denk wel dat ik de goede voor me heb 

Sophie_ schreef:Idd Maxima is er nog wel.
Die wordt nu nog niet zo lang bereden en kent idd nog lang niet alles.. is leuke pony geworden!

__Martine__ schreef:Nee, ik heb geen abonnement. Kun je het artikel misschien inscannen?
Doet er nog iemand mee aan de zitcomeptitie? Weten jullie trouwens of dit de eerste keer is dat de Hazelhorst met de zitcompetitie meedoet? Ik heb er vorig jaar namelijk niets van gehoord.