Bedankt voor het doen van de groetjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BeppyLotje schreef:haha, ging het springen wel goed?
Joyceee86 schreef:generaal heeft woensdag weer meegestapt ik denk voor een half uurtje.. en nu mag die om de dag dus misschien mag marieke er wel op, maar dan alleen stappen
summerfeel schreef:BeppyLotje schreef:haha, ging het springen wel goed?
naja goed, voor zover ik het kan wel... ik vind t echt supertof maar ben er niet echt goed in.
haha je zou revanche ook eens moeten zien als ie springt.
hij kan er altijd heeeel gezellig bij kijken...
Amarie schreef:Vandaag heeft ze weer meegedaan. Ze was best gespannen, logisch natuurlijk en daardoor niet foutloos maar wel rond![]()
Mijn crack's kwamen beide twee dagen foutloos rond (niet met mijzelf want ik als ik over een grondbalk ga in galop, moet al extra diep ademhalen
hvJ_VersaCii schreef:Amarie schreef:Vandaag heeft ze weer meegedaan. Ze was best gespannen, logisch natuurlijk en daardoor niet foutloos maar wel rond![]()
Mijn crack's kwamen beide twee dagen foutloos rond (niet met mijzelf want ik als ik over een grondbalk ga in galop, moet al extra diep ademhalen
Bent u de eigenaar van Vomara & Die hele grote ?
Ik kan even niet op de naam komen
mleentje schreef:heey mensen hier spreekt de grootste gek van de manege:P hahaha... naja liever prettig gestoord... onze manege is zwaar gezellig en helemaal de zaterdag kan niej meer stuk.. en om niet te vergeten de donderdagavond ofniet joyce???:P ik rijd zelf niet meer op manegepaarden op een eige paard van iemand... maar doe nog steeds elke zaterdagochtend de bedjes van alle paardjes opschudden hihi