Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Margytje schreef:ja natuurlijk! ik kom er vaak op jumping, met den TRENS ! soms rijd m'n pa er zondags eens heen om er iets te drinken, wij kennen daar wel wat mensen
LauEef schreef:Margytje schreef:ja natuurlijk! ik kom er vaak op jumping, met den TRENS ! soms rijd m'n pa er zondags eens heen om er iets te drinken, wij kennen daar wel wat mensen
Als je weer eens langs komt zeg het ff, misschien dat ik er dan ook ben
Enne wie ken je dan allemaal?
Pescootje schreef:ik bij manege de welkomhoeve te grobbendonk,gereden bij manege de wittenberg in herenthals en manege het zellehof te bouwel en nu rijd voor een springstal
Margytje schreef:LauEef schreef:
Als je weer eens langs komt zeg het ff, misschien dat ik er dan ook ben
Enne wie ken je dan allemaal?
Wel Tinne (van achter de toog) een beetje, maar niet heel goed, verder nog Kimberly (heeft bij ons gestaan he) en haar zussen en haar vader, en die z'n broer hé, Ludo, maar die ken ik ook niet zo goed, dat was een goede vriend van iemand bij ons op de manege...
verder kom ik wel eens enkele van het groenhof tegen op jumpings he
Margytje schreef:Jep "ken" ik allemaal, nu niet echt "kennen" dat ik er een praatje mee ga maken, maar wel van naam/uiterlijk/paarden/...
bonitobol schreef:
Idd, en dan staken ze er een straf bit in, gelukkig is dat er nu uitIk reed haar soms graag, vooral voor springen, dressuur was minder.. Ik haat het om constant ophoudingen te moeten geven ... Geef mij maar een trager paard als ramana
Wannes is een superleraar
citroentj schreef:Ik rijd bij Pronkenberg in Kontich!!
-x- -x-
Lidewijke schreef:Ik heb als heel klein meisje leren rijden bij de Heidepony's in st. Job, ik heb ook een tijdje bij Stal Stapelheyde gereden in Brecht..
Enne als iemand mij zou kunnen helpen voor een manege omgeving Mortsel (ik denk dat dat waarschijnlijk omgeving Lier zal worden, heb toch nog niet gehoord van maneges omg. Mortsel..), mijn ouders zijn nl. gescheiden en ik zit 2 weekends/maand daar, en ook de helft van de vakanties.. Is misschien niet veel, maar tochAls je der een weet, PB maar, offe.. post hier onder offe, ja ge ziet maar
Omiratje schreef:de gallopade in sinaai ( 6jaar gereden)
dressuurstal coninckshof (moerbeke-waas)
en furka hoeve (1x kamp maar was best heel saai )
er moet ook eenneiuwe manege zijn in sinaai de vlierbeek maar nog niet geweest.