manege vreehorst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jorie

Re: manege vreehorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 13:03

O ja, en heb jij ook nog equipe gereden met de caroussel? Wij reden altijd tegen Vreehorst dus de meeste kende ik nog uit die tijd. Wij waren Chapeau van HC hillegersberg.

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 15:46

koos was haar man. ik heb maar 1 keer de equipe meegereden en die was niet tegen jullie toen. ik reed voornamelijk in de 2e carrousel die er toen was en viel vaak in, in de 1e carrousel. ik heb 1 keer meegedaan met de NKS in zwolle. ik heb wel een keer een dressuur equipe meegedaan tegen jullie, op jullie paarden. ik reed toen op een hele brave schimmel, weet ff zijn naam niet meer.

xxdasjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 19:28

ik heb ook heerlijk gereden gisteren lekker op melissa
het ging echt super

doeidoei

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 23:59

blackpegasus schreef:
koos was haar man. ik heb maar 1 keer de equipe meegereden en die was niet tegen jullie toen. ik reed voornamelijk in de 2e carrousel die er toen was en viel vaak in, in de 1e carrousel. ik heb 1 keer meegedaan met de NKS in zwolle. ik heb wel een keer een dressuur equipe meegedaan tegen jullie, op jullie paarden. ik reed toen op een hele brave schimmel, weet ff zijn naam niet meer.

Gut wist niet eens dat haar man was overleden......Hebben we het eigenlijk nooit over.....

Brave schimmel.....Giewont? Krakas?Noël? Shame? Palac? (die laatste is nog naar jullie toe gegaan voor een jaartje en heette bij jullie Pascal)

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 15:52

pascal was een zwarte maar we hebben wel een paljas gehad en dat was een schimmel. ik denk dat je die bedoelde. ik reed op shame trouwens. braaf paard was dat.

dat van elly was net voor jouw tijd dus vandaar dat jij dat niet weet. en ze zal er waarschijnlijk niet over praten.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 11:24

O ja, Paljas!!! Dat was palac ja!! En Shame, was zeker een leuk ding. Was een lichtgebouwd Belgisch landpaard.

Zij is verkocht aan een meisje (ehm..vrouw eigenlijk..) die er altijd op reed. Toen de manege falliet ging, zijn een aantal manege paarden door "vaste" bereiders overgenomen.

Gisteravond zouden we caroussel hebben. Maar helaas, door het slechte weer durfde ik het niet aan (en Iris ook niet, dochter van Elly. Zij woont vlak bij mij in Rotterdam en zou meerijden) Vond het wel heel erg jammer, maar ja......

Ik heb zelf bij een epuipe op Dirkje gereden. Heel maf in de galop. Hij deed geen galop maar een dralop!! Voor galoperen en achter draven!! Maar zat wel als een huis!! Vond het een leuk braaf ding.

Op Adeline heb ik ook eens op kop gereden. Dat is eigenlijk nog de enige uit "mijn " tijd.

En volgens mij heb ik ook eens op Geertje of zoiets gereden.

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 11:33

dirk was altijd mijn favoriet. het was een draver die nooit goed had leren galopperen. maar verder was hij super. hij schrok nooit, was buiten super leuk (en snel in galop, want dan kon hij het wel) en hij vond springen geweldig. heb er ook vaak wedstrijd mee gereden en ik won ook wel veel met hem. was mijn superpaardje.

geertje was de lieveling van jan. kreeg je ook niet vaak. als je daar een keer op mocht dan riep iedereen gelijk: he ben je zwanger? haha
super braaf met rijden maar als je ging ringsteken werd ze helemaal gek. vond ze prachtig. ze kreeg helaas een ernstige kaak ontsteking en moest worden afgemaakt, tot grote spijt van jan.

tja en adeline is er natuurlijk nog.

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 11:36

IK WENS IEDEREEN EEN HELE FIJNE JAARWISSELING.
uitkijken met vuurwerk en niet teveel oliebollen eten of champagne drinken he!!! doe ik ook niet (hips) hahaha.
groetjes

Yvanka_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 11:37

Ik wens ook iedereen een fijne jaarwisseling..!!

nienke1208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 12:31

iedereen een fijne jaarwisseling en een goed 2006!!!!

*heb mn hoofd gespaard, dus ben niet gaan rijden *

Lina_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 13:43

Ik wens ook iedereen een fijne jaarwisseling.

BloemBloem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 19:32

Ik heb op manege vreehorst gewerkt en was
altijd helemaal verlief op Penotie

Yvanka_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 20:13

Penotie daar heb ik ook veel op gereden. Is inderdaad een leuke pony. Kan ook aardig bokken. Daar heeft xxdasjuhxx wel ervaring mee

Afbeelding

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 20:01

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!!
veel paardrijplezier in 2006

nienke1208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 00:56

dirk was ook de favoriet van mijn moeder en de tijd dat ik op hem rijdt, mijn favoriet, erg jammer dat hij weg ging!!!

geertje, ja, geertje misschien wel het liefste paard van stal!! wat een grote schat! het eerste paard waar ik op reed, ik reed op zaterdag en altijd op onyx.
op een zaterdag kwam ik op de manege en jan zei: ga maar op geertje.
ik wist dat er iets niet kloptte, onyx was dood, onyx was mijn lieveling, en mn moeder riep altijd: ik heb je nog nooit zo relaxt op een pony zien rijden, we pastten bij elkaar en zo voelde het ook!!!
jan wist dat het me veel verdriet deed, dus ik mocht op geertje

jan kan oude mopperkont zijn, maar is wel hele lieve man!!!

JULLIE OOK ALLEMAAL EEN GOED EN GELUKKIG 2006!!!
met héél veel rijplezier!!!

oud en nieuw was leuk, mn oom, zn vriendin, mn nichtje en een vriendin van mij waren hier. om 1 uur richting incasa (leiden) en toen was het ineens 6 uur haha.
stomdronken hahahaha, maar was erg gezellig, lag 7 uur in bed!!

xxdasjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 19:26

whahahhaha ja xxyvjuhxx dat was egt lachen he
en dat ene meisje; "gaat se lachen" whahahhaha wat een lol

als nog gelukkig nieuwjaar en hoop dat jullie niet al te veel van jullie paard afvallen ik ben vorig jaar denk zo'n 2x er afgevallen dit jaar moet dat geen één keer zijn

visitor1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 19:37

iedereen een leuk oud en nieuw gehad?
ik wel .... vanavond weer lekker les...
zal wel weer wennen zijn

Yvanka_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:35

Mijn oud en nieuw was super.. Heb nog nooit zoveel lol gehad

Yvanka_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:42

Even offtopic ben erg nieuwschierig
@ Bittermoon.. in je onderschrift staat Rose Summerland goed wakker ! (+filmpje).. ik heb gekeken.. mag ik vragen wat daar was die gaat aardig tekeer.

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:48

ik heb 2 jaar op duindigt gewerkt bij de dravers. berry schwarz ken je vast wel. en rief natuurlijk. dat filmpje is op het bospad he? gaat ze onder het zadel ook zo tekeer? of alleen aan de lijn. wel gaaf filmpje. lekker maf doen hahaha. ik moest er altijd 1 naar het kampje brengen die de hele weg alleen maar rondjes om je heen galoppeerde, wordt je ook wel gek van hoor.

visitor1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 09:27

@xxyvjuhxx er was daar niks... ze keek inderdaad wel ergens naar de hele tijd ... geen id wat... maar ze was gewoon door het koude weer en de vele energie die zse heeft lekker wakker

@blackpegasus schwarz ken ik nwel ja, die zit achter onze stal... dan ken jij john smith misschien wel?... bij die trainer zit ik... en onder het zadel wilt ze ook wel is een sprongetje maken maar als je haar dan voorwaarts rijd heb je nergens last van... je moet dan alleen niet stil gaan staan want dan komt ze dus wel omhoog

Yvanka_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 12:21

Hahah wel leuk filmpje

visitor1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 19:59

hebben er nog mensen gereden?

Yvanka_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:03

Ja, ikke.. Ik reed vandaag in de les van 5 tot 6 mee. Normaal rijd ik in de les van 8 tot 9, maar zodra het kan gewoon weer in me oude les . Ik reed op Banjo. Wilde oefenen voor Dressuur. Ging aardig goed. Meneer dacht te kunnen racen. Aangezien dat niet mocht van mij ging die maar bokken. We hadden les van Melissa. Kortom het was weer een leuke les

dravergekkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 21:55

ik ga vrijdag een uurtje vrijrijden.