Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben niet zo'n grote held...

Sun1 schreef:Quirine ken ik nog wel. Zij mij denk ik niet meer.
Groetjes
PS: die schimmel, was dat niet Bossanova??
waar zou ze jou van moeten kennen, dan vraag ik het een keer... 
)

... Hihi ik spaar ze

Ik ga binnekort op donderdag van allemaal foto's maken! of we zoude zondag doen.. moeten we nog even kijken! Ik heb die nieuwe nog niet gezien, leuk paardje?
) is zwart en heeft een blauw oogje
! 

), Valentino, Nanka, Lover (Lover heeft overigens privé een tijdje bij ons gestaan), Trabant etc. Ik hoorde laatst dat alweer veel paarden vertrokken waren. Helaas was het niet echt leuk meer toen ik daar wegging: je mocht opeens absoluut geen eten/ drinken meer meenemen, en aangezien ik daar hele zaterdagen doorbracht... Overigens ben ik niet daardoor weggegaan, maar doordat ik een paard geen leasen.
(Weet niet helemaal zekers
) Maar het is zeker een poepiej om te zien,
) Brede bles en nu nog lange manen
hihihi

En die foto's zo mooi zijn ze nog niet hoor
Maar ik wil wel graag fotografe worden dus ik ben hard aan het oefenen!! Op 1 foto ben ik wel ontzettend trots.. is alleen niet van de manege..
) .. Maar ik vond het heel stoer in ieder geval! Eerst door t bos, dan door de duinen en dan over t strand en dan weer terug! Echt heel leuk! Misschien dat ik er komende zomer wel weer een rit ga maken met een stel vriendinnen
Mariet schreef:Ik zal eens voor je kijken! en anders maak ik er wel een paar binnenkort![]()
offtopic: zit jij niet bij Mandy in de klas?
Mandy is een van m'n beste vriendinne(tjes)n..
astridastrid schreef:Ik heb ook bij Smit gereden, wel wat jaren terug. Namelijk in de tijd van Brauna (en Annabelle, die later een veulen van Brauna had gekocht), Valentino, Nanka, Lover (Lover heeft overigens privé een tijdje bij ons gestaan), Trabant etc. Ik hoorde laatst dat alweer veel paarden vertrokken waren. Helaas was het niet echt leuk meer toen ik daar wegging: je mocht opeens absoluut geen eten/ drinken meer meenemen, en aangezien ik daar hele zaterdagen doorbracht... Overigens ben ik niet daardoor weggegaan, maar doordat ik een paard geen leasen.
) maar kan je gezicht niet goed zien. Misschien kennen we elkaar
Alweer! Al twee keer achter elkaar
. Hihihi