Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

4EverHobbes

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 12:04

Zo ik was er ook weer even... heb lekker rondjes gereden met mn paard net, en ik zag dat Debby op Pamela ging rijden. Ging goed he??
Nikki was zo mega gespannen... en steeds weg willen rennen en zo ik had mn handen er vol aan. Op het laatst ging het wel wat beter.
En toen zag ik Kane en Magic, leuke beestjes. En vroeg me al af van die Fries met stekelmanen was, en nu weet ik het dus! Toch wel handig zo'n topic.

Het nieuwe dak zit erop.... alleen de lichtbanen boven de stallen zijn nu dichtgemaakt!!! Dus is Nik d'r stalletje nog donkerder dan ie was.... balen zeg, ze kan echt niet in een open stal staan en geld voor de grote boxen in de nieuwe stal heb ik niet, dus ik baal er wel een beetje van.
En nu staat ze lekker met d'r vriendjes en vriendinnetjes in het land...

Kan iemand zich Gasfar nog herinneren? Die stond jaaaaaaaaaaaaren geleden als pensionpaard in de box waar Nikki nu staat. Was een arabiertje...

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 12:24

Ik kan 'm me niet herinneren..
Beter dat het zo goed ging, he Debby :D
Wel banketstaaf van je stal, is ie nu echt veel donkerder ??

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 12:28

Stalletje was al vrij donker, maar nu is het nog erger en ik had zo gehoopt dat al die lichtbanen verder doorgetrokken zouden worden... misschien komt dat nog..
Ik denk dat alleen de wat ouderen zich Gasfar kunnen herinneren, want die stond er toch wel 15 jaar geleden...

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 12:39

Dorine kan je niet vragen of Nikkie in de box van Flair mag als ze weg is? Kan nog wel een maandje duren hoor, maar dan heb je iig gereserveerd.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 12:43

Lief van je dat daar aan denkt Kim, maar Nikki kan niet in een 'open'box staan. Ze heeft de eerste maand naast Jacoba gestaan maar ze trapt echt de hele box aan gort door haar voernijd... zolang ze niet constant andere paarden ziet is er niks aan de hand en in de stal waar ze nu staat gaat het heel goed.
Helaas dus... anders had ik je advies zeker opgevolgd!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 12:48

Ooh vandaar, ik snapte het al niet omdat er toch in de andere stal regelmatig boxen vrijkomen.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 12:51

Tja... het is niet zo'n lieverdje als ze d'r uit ziet

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 12:54

Haha het is heel erg maar ik kan haar heel slecht voor me halen. Ze staat natuurlijk bij de bak en ik kom daar nooit meer en jij rijdt vast en zeker altijd 's avonds en dan ben ik er bijna nooit.

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 13:07

Jah had vandaag ff op Pam gereden . Het ging wel goed ja. Vond het iig wel wat beter gaan dan de vorige keer . Ik had jou ook nog wel zien rijden, maar ik wist niet of je wist wie ik was dus zei ik maar niks .

Maar worden die platen er niet afgehaald boven die stallen? Anders staan ze de hele tijd in het donker.. Is ook niet echt lekker..

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 13:08

Klopt, ben er alleen in het weekend 's morgens en 's middags... Maar er staat op 'd r box netjes 'Pas op, bijt!' geschreven, dus kun je je wel wat bij voorstellen. Als je lesgeeft in de binnenbak dan zie je haar vast wel es. Tijdens voertijd is het net een wipkip, bok, steiger, bok, steiger, af en toe een lel tegen de muur.... En toch is het een schatje, als d'r pet goed staat. Een echte merrie, met een heel lief koppie. Hier was ze net stout geweest...

Afbeelding

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 13:09

Ik heb ook al heel lang geen lesgegeven in de binnenbak, ik val alleen af en toe in en de laatste keer was het zo warm dat het buiten was.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 13:10

@ debby: ik weet het niet zeker, zal het eens vragen of die platen er nog af gaan...
Ikke wist ook niet of jij mij kende... dus zei ik maar niks, stom he.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 13:13

Hey Deb, mag je nu ook rijden op Pam? Echt heel leuk voor je, rijdt Tamara eigenlijk nog wel eens?

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 13:18

Haha nou volgende keer zeg ik wat hoor .
Dan weet ik tenminste zeker dat jij het bent

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 13:19

Mag er af en toe wel eens op rijden ja .
Ja Tamara rijd nog wel. Niet zo vaak volgens mij. Heb dr ook al een tijdje niet meer gezien. Maar Renske zei dat ze er nog weel op rijd dus.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 13:31

Kzie Tamara ook nooooooit.... wel jammer want Pam is zo'n leuk beest en ze kan ook best wel wat. Maar ja nu Renske mama wordt kan jij misschien wel vaker rijden, da's wel weer leuk natuurlijk. En ik zal volgende keer ook gewoon wat zeggen hoor.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 13:34

Heeej wordt Renske mama? Dat is een nieuwtje voor mij.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 13:36

Jah, idd de box waar Flair heeft gestaan. Ik vraag me af of Siver nog leeft, dan is ze nu ook al over de 30 volgens mij.
Ze was echt een fijne leerpony

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 13:52

Ja, die wordt mama! Heb ik ook nog es wat nieuws te melden, ik zit namelijk ook niet zo in het roddel- en blaatcircuit (en dat wil ik ook niet), maar ze vertelde het een paar weken terug bij de springles dat ze dus (voorlopig?) niet meer springt omdat ze een beebie krijgt. Nu een maand of 3 geloof ik??

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 18:15

Jah klopt, ik geloof dat de baby in februari geboren word.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 18:31

Oh dat wist ik ook niet Ik heb er wel mensen over horen praten maar ik wist niet dat het over Renske ging.. Nou Deb, komt ff mooi uit voor jou toch

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 18:33

ja wie weet.. Ik hoop het

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 18:47

en ik hoop het voor jou

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 19:00

Leuk voor Renske

Silvertje zou nu 29 zijn volgens mij Ze is al weg bij ons sinds eind 1999 geloof ik(ben de tel een beetje kwijt intussen met al die paarden )

Ik heb trouwens weinig mensen van Bruin gezien gister in Schoorl. Ze hebben Inge een hele tijd opgeroepen bij het L-klassiek. Ze stond opgegeven op het bord, maar was niet in de losrijring.Ik zag haar ook niet en toen zijn ze maar gestopt met zoeken.
Marith nog gezien, maar weet niet hoe die gesprongen heeft. Dressuur had ze geloof ik geen punten.
En de moeder van Sandra(?) heb in de verte zien losrijden toen ik dressuur voor stond te lezen. Verder ben ik de hele dag hard aan het heen en weer rennen geweest en druk geweest met het losspringen en filmen. Heb ook bijna geen mens gesproken en dat is best uniek voor mijn doen

Ik weet niet meer wie het erover had, maar ik vind drie jaar nog wel heel jong voor een pony. Zeker als je afhankelijk bent van een manege voor de stalling
Ik weet wel een heel leuk, lief ervaren welshje te koop trouwens

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 19:08

Ik zou wachten tot hij minimaal 6 is... en dan voor een welshje gaan als hij het nog leuk genoeg vind tenminste.