Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sjorsie schreef:LIQUITA schreef:Hoi, WELKOM............GEZELLIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb even in je profiel gespiekt, ik weet niet wie je bent. Maar er zijn er hier meer die ik niet helemaal kan plaatsen. Veldt is ook zo groot
.
dankjewel, ja ik ken ook nog niet iedereen,
Abel staat normaal in de buitenstallen en dan in de oude stal van floris.
Weet jij of er op Veldt ook wel eens veulens staan, want zoals je in mijn topic kunt zien heb ik een hengstveulentje gekocht die ik graag ook op Veldt zou hebben als hij gespeend is.
sjorsie schreef:dankjewel, ja ik ken ook nog niet iedereen,
Abel staat normaal in de buitenstallen en dan in de oude stal van floris.
Weet jij of er op Veldt ook wel eens veulens staan, want zoals je in mijn topic kunt zien heb ik een hengstveulentje gekocht die ik graag ook op Veldt zou hebben als hij gespeend is.
naadje24 schreef:sjorsie schreef:
de veulens van veldt staan er toch ook![]()
ze gaan in groepsverband,mijn wildrose staat er ook![]()
kan je het beste even met gradus overleggen
Die heeft iemand anders voor me gemaakt..
. LIQUITA schreef:Ow...OK...dan moet ik het zelf maar uitzoeken.
!!!!
...gewoon in Animation Shop. Deze avatar is een probeerseltje, ga eerdaags een nieuwe maken
! 

LIQUITA schreef:Ik heb het gevonden...gewoon in Animation Shop. Deze avatar is een probeerseltje, ga eerdaags een nieuwe maken
!
!!! 
Paard schrok van een Imbeciel die naast t ruiterpad in een sloot met een speedboot voorbij kwam jakkeren, dat was wel ff minder Maar ik ben blijven zitten!! 
countrybas80 schreef:Ik reed op Ushi, en ze was erg lief, wat een top paardje is dat toch!
En ook voor het eerst aan de Kletter gegaanPaard schrok van een Imbeciel die naast t ruiterpad in een sloot met een speedboot voorbij kwam jakkeren, dat was wel ff minder Maar ik ben blijven zitten!!
En ook Conexxion bussen vond ze niet erg fraai
, ga er na de vakantie alleen niet mee door.