De rest van de vriendengroep zijn dan ook lekkere meelopers Ella... Probeer het van je af te zetten (hoe moeilijk dat ook is) en vanavond gewoon lekker van een avondje met Wietse te genieten.
Iedereen hier overigens nog de beste wensen Ik was op een feestje bij vrienden van Freek die een proffesionele vuurwerkshow hadden, supergaaf vuurwerk! Freek heeft veel gefilmd ervan dus die zal nog een compilatie in elkaar draaien en dan zal ik hem wel posten hier Gisteren lekker een bedhangdagje gehad. Hebben de Pinguins van Madagascar gekeken en hij is zooooo leuk
Britt_Sisi
Geplaatst: 02-01-15 14:13
Ah leuk suus!
Ik was ziekig.. heb 2 nachten nauwelijks geslapen.. Nareactie van de chiropractor, had het wat benauwd en hierdoor raakte ik in paniek en kreeg ik last van heftige hyperventilatie dus kreeg ik het helemaal benauwd en werd ik alleen maar banger haha.. Mama geroepen en die is toen even in mijn bed komen liggen maar man wat voelde (voel) ik me beroerd..
En nu nog steeds af en toe benauwd en dan weer wat hyperventilatie omdat ik dan denk ohjeee komt ie weer!
Ja dat is idd ook zo Suus, eentje daarvan heeft vandaag gezegd dat hij niet voor iemands kant wil kiezen dus hij had besloten vanavond helemaal nergens heen te gaan. Vanavond gaan wij het allemaal met z'n vieren uitpraten en daarna evt met de hele groep als daar behoefte aan is. Maar ik ben bang dat dat meisje echt de volle laag gaat krijgen, maar ze daar niks van leert. Tot nu toe gaat ze namelijk gewoon lekker door met wat zij wil als iemand er wat van zegt.
Klinkt leuk die vuurwerk show! Dan wordt er inderdaad vaak super gaaf vuurwerk afgestoken!
Balen Britt Was je met oud&nieuw ook ziek?? Ik moet zeggen dat ik ook al een paar nachten benauwd ben, is echt niet fijn idd!
Pfff nee idd Danielle beginnen het jaar allemaal niet echt lekker. Mijn oudste hond gaat sinds gisterochtend ook opeens niet goed. Ze heeft dr hele leven als een malle dr bak voer opgegeten en gisterochtend wilde ze opeens niet eten...Ik heb altijd geroepen zolang ze nog eet als een malle is er niks aan de hand, zodra ze stopt met eten is het klaar. Ze eet nu wel wat frolic brokken maar wil dr eigen brokken niet meer...Ze is altijd al ziek geweest, ze heeft de ziekte van Cushing en dr achterhand doet het nu amper nog meer, ze komt thuis niet meer zelf overeind, we moeten dr helpen. Dus ik denk dat het binnenkort over is...
Hmm geen leuke verhalen hier Gedoe en problemen in de familie/vriendenkring is altijd vervelend..
Gelukkig is mijn nieuwe jaar tot nu toe wel goed begonnen met gisteren en vandaag een ritje bij het fp op toch wel een beetje mn lievelingetje quatro en only en gister avond stappen met een paar fp meiden hier in Groningen