Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
morgenavond clinic met willem! Hihi en zaterdag met Xander! Pebbs schreef:Jemig ik moest gewoon bij lezen! Goed bezig meisjes!!!![]()
Xander had vandaag standje turbo... Dus maar even veel gegaloppeerd en als je dan zo'n hete donder hebt gehad is het heerlijk om op Willem te stappen die gewoon alles doetmorgenavond clinic met willem! Hihi en zaterdag met Xander!

Was gelukkig niet Blond haar schuld (die schrok er helemaal van
) Meisje verloor haar beugel en ging vervolgens helemaal die kant op hangen. Dan houd je het niet meer. Ze had ook al een tijdje niet gereden. Ach 't is haar vergeven
Als ze vaker rijdt kan ze best leuk rijden denk ik! Heel rustig in d'r handen, dat vind ik altijd fijn.
Broccoli schreef:Is vandaag een meisje komen rijden op Blond. Ging op zich heel goed, maar ze viel in de galop erafWas gelukkig niet Blond haar schuld (die schrok er helemaal van
) Meisje verloor haar beugel en ging vervolgens helemaal die kant op hangen. Dan houd je het niet meer. Ze had ook al een tijdje niet gereden. Ach 't is haar vergeven
Als ze vaker rijdt kan ze best leuk rijden denk ik! Heel rustig in d'r handen, dat vind ik altijd fijn.
Pebbs schreef:Leuk Kirsten!!
Ik heb vrijdag met willem en zaterdag met xander de clinic bij Linda gereden, allebei waren ze erg moeilijk dus ik ben daar echt kapot van.
Zo aan het werk. Yentel gaat mee. Gisteren zijn me ouders bezig geweest met inpakken en vanmorgen vroeg zijn ze weggegaan. Ze dacht dat ze wel mee ging. De arme schat is helemaal van de leg... Zit me met hele grote en zielige ogen aan te kijken