lina1998 schreef:nog 27 dagen tot week 28 nog 55 dagen tot week 32 nog 62 dagen tot week 33 nog 77 dagen tot week 35
Isa schreef:Gaan alle eekwalweek32bokkers trouwens met zn allen op de kamer? als we met een goed aantal zijn stem ik voor
Tsjaa, op 1 of andere manier kennen ze ons daar gewoon als Fryslân Boppe Rebecca, ga gewoon! Ik ken jou trouwens ook nog wel van voorgaande jaren!
lina1998 schreef:Isa schreef:Gaan alle eekwalweek32bokkers trouwens met zn allen op de kamer? als we met een goed aantal zijn stem ik voor Ik wil ook!
Haha ik geef d'r geen vlees, ik had broodjes ham bij me, en die zaten in mijn tas. Ik let 10 seconden niet op, had ze mn broodjes gejat..
ivda schreef:Haha ik geef d'r geen vlees, ik had broodjes ham bij me, en die zaten in mijn tas. Ik let 10 seconden niet op, had ze mn broodjes gejat.. +1!
ivda schreef:Haha ik geef d'r geen vlees, ik had broodjes ham bij me, en die zaten in mijn tas. Ik let 10 seconden niet op, had ze mn broodjes gejat..
Ik nog, even tellen, 12, waarvan zowat alles 3x meetelt en mn rapportcijfer nog net een beetje kan veranderen laat ik zeggen
Woooow wat veel toetsen!Ik zit 4 de, volgend jaar examen, en ik heb er nog maar 8... Wel ook nog een engels mondeling gehad, maar dat ging beter dan verwacht.Ik heb er zo'n zin in