Ja een meeting, dat is een leuk idee! (alleen weet ik niet of jullie erop zitten te wachten om met een 11-jarig kind te meeten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manonfleur schreef:MoOtJuHh schreef:Urbiezira: Een briefje in de kantine hangen wil ook nog wel eens helpen. En vooral veel vragen aan mensen op stal of ze iemand weten, dan gaat het vanzelf rond en heb je hopelijk snel iemand.
Er hangt er al een!
(mooi handschrift trouwens Maartje!)
Urbiezira schreef:Zo hee, dit topic heeft vlucht genomen!![]()
Misschien toch maar eens een meeting organiseren?
Ik heb trouwens ook een ontwikkeling; mijn bijrijdster is al 2 weken of meer niet geweest en heeft mij niks gemeld. Sinds het begin is het eigenlijk al niet lekker met haar, maargoed, het voordeel van de twijfel. Nu zit ik dus noodgedwongen zonder iemand en is het nu zo zwaar dat ik eigenlijk hem terug moet zetten naar waar hij vandaan kwam.
Aangezien ik dat natuurlijk niet wil vroeg ik mij af of er mensen zijn die mensen kennen die een verzorgpony zoeken! Ik zoek iemand voor de dagen dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag (maandag en donderdag vallen eventueel om te wisselen). Dagcombinaties is nog te regelen, en als iemand 3 dagen kan dat ook. Dan kan ik voor 1 dag met een vriendin regelen dat zij hem dan losgooit/longeert.
Phew, zo veel stress hierdoor gehad dat m'n faalangst weer terug is, dus hopelijk vind ik zo snel mogelijk iemand!
comeclose schreef:@ Hinke
Er zijn ook verenigingslessen, die worden gegeven door Jennifer Sekreve.