Lekker zonnen in de tuin met een boekje? Het is nu lekker weer!
AndreaB
Geplaatst: 22-07-12 13:06
We hebben alleen een balkon waar pas vanaf 3 uur de zon op komt L. heeft nog een paard voor me te leen, dus we gaan zo een stapritje met haar paarden maken Ook leuk! En voor de verandering ook maar op de fiets naar stal, want de vakantiekilo's zijn goed aangekomen En nu met het mooie weer moet ik het er dan maar van nemen om die er gelijk weer af te werken
Oh dat is jammer Andrea! Ik heb een balkon aan mijn kamer waar gelukkig altijd de zon op staat haha, stuur de zon wel even naar je toe! Haha en op die fiets vang je vast ook nog wel een kleurtje!
Flurk
Geplaatst: 22-07-12 17:37
Wat een tegenvaller weer rijden zonder bos
Flurk
Geplaatst: 22-07-12 18:23
en dan zit je ineens op een paard en de eigenaar zat op mijn koets ook zonder koets lekker gereden eigen wei
Ik heb weer wat over Kick dr verleden gevonden! Of nouja.. ik? Nancy Een blog waarbij ze in training staat bij een parelliër toen ze 5 was. Ben het even aan het lezen allemaal en dan ga ik contact met haar opnemen.
Flurk
Geplaatst: 23-07-12 07:56
AndreaB schreef:
Ik heb weer wat over Kick dr verleden gevonden! Of nouja.. ik? Nancy Een blog waarbij ze in training staat bij een parelliër toen ze 5 was. Ben het even aan het lezen allemaal en dan ga ik contact met haar opnemen.
Ben benieuwd
Naomi_16
Geplaatst: 23-07-12 13:06
Priszz schreef:
Yeaaaayy! Filmpje is echt leuk geworden , iedereen komt er gelukkig in voor haha had het mezelf al zien doen dat ik iemand vergeten was
We zagen je gisteren nog fietsen, maar ik herkende je pas toen je alweer voorbij was
Heb een mailtje terug gekregen van het meisje waarbij Kick in training heeft gestaan Ze gaat ook proberen contact te leggen met de eigenaren destijds. Ze kon me in ieder geval al wel vertellen dat ze voor ze bij haar kwam een ongeluk met een tractor heeft gehad. Geen wonder dat ze groot verkeer zo eng vind Ze had al eerder bij een andere stal in training gestaan om verkeersmak gemaakt te worden, maar op beide stallen is het niet gelukt. De laatste, waar ik mee gemaild heb, heeft haar wel trailermak gekregen via de parelli manier, maar dit is door hardhandigheid van de eigenaren vrijwel direct weer teniet gedaan Maar goed, wie weet is parelli wel de manier voor mij/ons om het opnieuw te proberen. En toch ben ik er ergens ook wel een klein beetje trots op dat mijn paardje inmiddels vrijwel geheel verkeersmak is Het heeft wat tijd gekost, maar ze is dan ook wel super braaf
mvdberg88
Geplaatst: 24-07-12 09:40
Woooooooow, het dazen seizoen is geopend...........
hihi ik ben niet zo'n parelli-fan Maar heb er al eens eerder over getwijfeld om het voor het trailerladen te gaan gebruiken. Een oud-stalgenootje van mij is er erg bedreven in en de manier waarop zij haar paard kan laden is echt magnifiek!! Wel een heel ander type paard dan Kick is, met een stuk minder geschiedenis en een veel ongecompliceerder karakter, maar het is dus blijkbaar al eens eerder gelukt! Ik heb ook eens met haar paard mogen parelli-en om het eens uit te proberen en ik moet zeggen dat het op zich wel heel leuk is. Alleen ik ben daar denk ik toch iets te ongeduldig voor en te onwetend ook om dat zelf uit te vogelen. Hier in de omgeving kan je er geloof ik ook niet echt les in volgen, dus dat werkt ook niet echt mee.
Wie weet dat ik haar eens vraag of zij het ziet zitten om mij eens per week te helpen met trailerladen om een beginnetje te maken. Ze heeft tegenwoordig een kindje, dus ik denk niet dat ze er tijd voor heeft, maar nee heb je en ja kan je krijgen
In ieder geval wel fijn dat ik nu iets meer over haar verleden te weten ben gekomen. Het geeft toch een iets completer beeld en verklaard het een en ander. Niet dat het uitmaakt, want zonder die wetenschap zijn we toch ook al een flink eind gekomen.
@Pris: Parelli is een stroming binnen het Natural Horsemanship. Je hebt Pat Parelli, Monthy Roberts, Klaus Ferdinand Hempfling e.d. Ze doen allemaal aan NH, maar hebben zo hun eigen methode ontwikkeld.
Dazenseizoen is inderdaad voor geopend Gisteren een ware invasie meegemaakt toen we naar het water gingen
Heeft er misschien iemand interesse in een mooie Ice watch? Ze zijn 25,- per stuk, op=op Weet niet of ik hier een foto mag plaatsen, dus voor een foto liefs even pb'en, ze zijn nieuw!