KellyG schreef:He ilka.....
Hoe is het?
(Wij hebben samen tegelijkertijd van filip leren rijden, weet je nog hihi)
Ja Kelly van iemus en Dirk toch? Het gaat heel goed met mij. Getrouwd nu alweer 5 jaar en twee kinderen een dochter van 4 en een zoon van 2,5. Woon heerlijk in yerseke en we hebben twee haflingers en een pony voor de kinderen. Met jou ook alles goed?
Ik heb je toegevoegd Ilka! Heb hyves eruitgegooid, was op Facebook meer actief, daar zitten ook mijn franse nichtjes op.
koppelt. Kelly van Iemus en Dirk inderdaad. Ilka van Kadar... En Iris van L.A. 
Maar begrijp ik dat Marit, Belle, Roman en Malle er nog staan? Die moeten nu wel heeeel erg oud zijn, haha. Maar mijn grote favoriet was toch wel Kajash, van een jongetje op de bso waar ik werk begreep ik dat Kajash 'weg' is. Wie weet of dat klopt en wat er met hem gebeurd is? Wat was ik gek op die pony! Mooi als Philip de manege weer overneemt, ik vond hem altijd sympathiek en hij gaf goed les.
Na Hanna was dat echt altijd mijn favo poown, heb ooit nog wel eens met m'n zusje samen een pas de deux gereden, zij op James, ik op Kayash 
Moet wel zeggen dat ik het wel leuk zou vinden inderdaad om eens een les te nemen. Op dit moment rij ik helemaal geen lessen, dus het zou wel weer eens goed voor me zijn.
.. Heb veel van de oude ponies van nu zien komen: James, Marit, Fred, Roman, Cupido... Mooie herinneringen