Hippisch centrum Barendrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilkameijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 10:03

KellyG schreef:
He ilka.....

Hoe is het?
(Wij hebben samen tegelijkertijd van filip leren rijden, weet je nog hihi)

Ja Kelly van iemus en Dirk toch? Het gaat heel goed met mij. Getrouwd nu alweer 5 jaar en twee kinderen een dochter van 4 en een zoon van 2,5. Woon heerlijk in yerseke en we hebben twee haflingers en een pony voor de kinderen. Met jou ook alles goed?

KellyG

Re: Hippisch centrum Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 10:14

Ja hier ook alles zn gangetje....

Ik ga als het goed is morgen ff langs, ga ff bij rianne spieken

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 10:20

En ze heeft nog een pony die Iris heet ook ;) Ik heb je toegevoegd Ilka! Heb hyves eruitgegooid, was op Facebook meer actief, daar zitten ook mijn franse nichtjes op.

Wel geinig dat je aan iedereen een /3 koppelt. Kelly van Iemus en Dirk inderdaad. Ilka van Kadar... En Iris van L.A. :')

Kel, hoe laat ga je morgen? Anders ga ik wel mee, is wel even gezellig. En anders ga ik volgende week even, dan heb ik meer tijd.

Ilkameijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 10:42

Sunshine80 schreef:
En ze heeft nog een pony die Iris heet ook ;) Ik heb je toegevoegd Ilka! Heb hyves eruitgegooid, was op Facebook meer actief, daar zitten ook mijn franse nichtjes op.

Wel geinig dat je aan iedereen een /3 koppelt. Kelly van Iemus en Dirk inderdaad. Ilka van Kadar... En Iris van L.A. :')

Kel, hoe laat ga je morgen? Anders ga ik wel mee, is wel even gezellig. En anders ga ik volgende week even, dan heb ik meer tijd.

Ja bizar hè. Ik weet jullie achternamen ook nog wel hoor ;) , maar de link met de paarden is toch makkelijker. Ben trouwens wel blij dat kadar al in het rusthuis staat en dvorak er niet meer is.

Ilkameijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 10:44

KellyG schreef:
Ja hier ook alles zn gangetje....

Ik ga als het goed is morgen ff langs, ga ff bij rianne spieken

Leuk! Tja het is voor mij een beetje ver weg om even langs te gaan. Ik combineer het met mijn ouders of oud collega's. Volgende week is het meivakantie dus dan kan ik de kinderen ook mee nemen.
Veel plezier morgen!

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 11:01

Ik volg dit topic even, ik heb vroeger (toen de manege nog Philip Dros heette) op deze manege gereden. Zie allemaal bekende namen van paarden en pony's langskomen :+ Maar begrijp ik dat Marit, Belle, Roman en Malle er nog staan? Die moeten nu wel heeeel erg oud zijn, haha. Maar mijn grote favoriet was toch wel Kajash, van een jongetje op de bso waar ik werk begreep ik dat Kajash 'weg' is. Wie weet of dat klopt en wat er met hem gebeurd is? Wat was ik gek op die pony! Mooi als Philip de manege weer overneemt, ik vond hem altijd sympathiek en hij gaf goed les.

Verder heb ik veel op Habibi, Hanna, Marit, Belle en Daisy gereden...en is me bijgebleven dat ik soms op Malle moest en daar had ik dan standaard ruzie mee :')

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 11:18

Belle en Habibi staan op het olde manegepeerd. Hanna is ingeslapen ergens vorig jaar.
Toen ik er dinsdag was toen was Kajash er nog alhoewel ik hem amper meer herkende haha, hij was helemaal wit geworden, logisch maar toch. Ik weet niet of hij ook verkocht is hoor.

Malle, oei daarvan weet ik niet zeker of ik hem gezien heb dinsdag.

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 11:43

Hmm het lijkt me wel heel fijn om Kajash nog eens te zien. Ik weet alleen niet of het wel zo netjes is om langs te gaan want ik begrijp dat die mensen op de manege al genoeg aan hun hoofd hebben... Dat Hanna is ingeslapen heb ik meegekregen van een vriendin die vaak op haar reed. Kajash zal nu idd wel helemaal wit zijn, ik heb hem ongeveer 3 jaar geleden gezien denk ik en toen was hij ook al erg licht. Ik zag je foto aan het begin van het topic, met Tarzan voorop...de tijd met Tarzan is echt de heeeele oude tijd ;)

Goed om te horen dat Habibi en Belle goed terecht zijn en van hun rust genieten:)

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:37

@iris: denk dat ik er rond half 9 ben. Ga samen met kim....

Vond filip altijd leuk met zn "maaaaaarusss". Nooit meer iemand horen zeggen verder hahahaa

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:39

Net zoals die andere man (Edwin?) die altijd zei dat je paard 'met zn neus bij onze lieveheeroptafel' liep... hihi.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:46

Och Kayash <3 Na Hanna was dat echt altijd mijn favo poown, heb ooit nog wel eens met m'n zusje samen een pas de deux gereden, zij op James, ik op Kayash :D

Dat Hanna ingeslapen is heb ik vorig jaar ook ergens een keer op de site gezien idd...

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:57

Hoi hoi

Spooky is helaas vorig jaar ingeslapen. voor zover ik weet leven high spirit, belle, o- kamee z nog. ook erna is vorig jaar naar de eeuwig groene velden vertrokken.
Pinkeltje is er ook nog.

Heb tot dot maart dit jaar voor het olde manegepeerd gewerkt. er zouden ook geen paarden meer bij kunnen. het zit er echt stampvol!

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 13:02

Hier nog een oud Filip Dros rijder.
Carmen was mijn lieveling <3

Ilkameijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 13:03

KellyG schreef:

Vond filip altijd leuk met zn "maaaaaarusss". Nooit meer iemand horen zeggen verder hahahaa

Oh ja die is goud waard. Was ik al weer vergeten. Als hij zelf les gaat geven kom ik misschien wel een keer een privé les nemen.

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 13:18

Citaat:
Hier nog een oud Filip Dros rijder.
Carmen was mijn lieveling

Jaa Carmen, ook heel veel op gereden. De mooiste en meest luie palomino die er bestond, behalve als ze 'fris' was in de winter :') . Ben nog een keer lelijk van haar gevallen.

Als Philip terugkomt zou ik daar wel weer een les willen. Op Kajash (als hij niet te oud is en er nog is) ;)

Weet iemand of James en Pinokkio er nog zijn?

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 13:46

Ilkameijer schreef:
KellyG schreef:

Oh ja die is goud waard. Was ik al weer vergeten. Als hij zelf les gaat geven kom ik misschien wel een keer een privé les nemen.

Ik heb nooit les gehad van Filip, kwam pas in 2001 op de manege. :j Moet wel zeggen dat ik het wel leuk zou vinden inderdaad om eens een les te nemen. Op dit moment rij ik helemaal geen lessen, dus het zou wel weer eens goed voor me zijn.
Toch heb ik vroeger ook les gehad van ieman die maaaaaaaaaaaarussss zei, maar dat was op de Flemming denk ik. Geen idee meer wie dat geweest zou kunnen zijn.

Half 9? Okee, ik ga kijken of het me lukt. Heb eigenlijk ook andere plannen en moet nog even kiezen ;)

x_shemene_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 13:54

ik meld me even, ik had het gehoord over manege hcb.
maar ik heb een vraag ik had gehoord dat de paarden/pony's gratis af tehalen zijn is dat waar?
of moet je betalen?

dankje x

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 13:58

paardej zijn niet gratis af te halen!!!!!

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 14:00

Ik heb hier ook tijdje gereden :j
Reed toen bij Evelien in de les op een donkerbruine pony Luuk of Luc?
en ik meen op een paard (vos) met de naam Floris

Maar dat was nog op de oude locatie
jaar of 17 geleden :o

Ilkameijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 14:49

Wendy1978 schreef:
Ik heb hier ook tijdje gereden :j
Reed toen bij Evelien in de les op een donkerbruine pony Luuk of Luc?
en ik meen op een paard (vos) met de naam Floris

Maar dat was nog op de oude locatie
jaar of 17 geleden :o

Luc ja die ken ik nog wel. Volgens mij heeft Filip die meegenomen toen hij naar Amsterdam ging. Evelien die is met ruzie weggegaan bij Filip. Ruzie met Loes volgens mij. Dat was heel jammer want zij gaf erg goed les.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 14:57

Ruzie met Loes en Filip.... liep toen hoog op na een akkefietje tijdens de carousselles. Ging eigenlijk nergens over als je erover nadenkt... haha

Ik heb heel lang Puckie geleasd. Heb daar bij Evelien en Filip in de lessen echt op leren rijden. Daarna met mijn eigen pony Sunny Boy nog op de manege meegereden ook. Dan stonden we wel thuis, maar dat was 5 minuutjes stappen. Dat was in de tijd dat Jolly en Vino nog een eigen paarden waren. Carmen en Bettine net binnenkwamen en Carmen echt een leuke pittige sportpony was. Carmen beheerste echt alle oefeningen, ook wisseltjes. Bettine vrij snel weer gekocht werd en eigen paard werd. Aphrodite helaas moest worden ingeslapen. Malle eerst nog Garfield heette. Wanda en Quickie nog op de manege stonden, waarvan ik altijd dacht dat het een tweeling was. Tarzan en Sproetje de beginnerslesjes liepen. Dreezle plotseling beviel van een veulentje. Bailey het meest lieve geweldig brave grote pippi-paard was en Marfleet nog bestond :)).. Heb veel van de oude ponies van nu zien komen: James, Marit, Fred, Roman, Cupido... Mooie herinneringen :))

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:14

Wie heeft er nu niet ruzie gehad met Loes :D .

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:43

stond er toen ook een bam bam ofzo?
klein wit pony'tje?

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:05

Kadar komt toch ook bij jullie weg?

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:11

Luc (lucretia) ken ik ook nog wel.... Wat stond er toen ik bij filip reed....bimbo, wanda, quicky, sproet, tarzan, aphrodite, cancy, pepito, garfield, daisy, complex, patricia (shetlander) baily en paddy en meer ken ik er niet volgens mij.... Oja, dodo.... En kruimeltje