Jeetje Cer wat een ellende , gelukkig is het verholpen. Valt de schade mee? Neem aan dat dit niet voor jouw kosten is!
taverno
Geplaatst: 04-02-12 12:36
Kunnen we niet met zijn allen een warmtedans gaan doen?
EsvanEs
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-12 14:16
Ik dans mee!!
BRRRRrrr....ik moet echt moed verzamelen om mn kleertjes aan te doen en naar Xantha te gaan! Neem wel even mn fototoestel mee, misschien kunnen we nog wat mooie plaatjes schieten
Cer, wat vervelend van je lekkage zeg!! Hopelijk kan de verzekering wat voor je doen...zal sowieso opnieuw verven/behangen worden denk ik of niet? Door al die waterschade (laat je wel heel de muur doen dan, ivm kleurverschil!)
Marion, Abel heeft zich weer prima vermaakt zo in de sneeuw he! Heerlijk! En wat vervelend van je galblaas! 1 voordeel: je bent dr nu vanaf...
Sec, fijn dat het weer beter gaat met hill! Nog een buitenritje kunnen maken?
Deb, veel plezier bij de visjesssss!!!
Ik ga vanavond (onverwachts) naar de I love the 90's party!! Helemaal zin in!! En morgen lekker met mn ouders en broertje uit eten!! Heerlijk weekendje weer!
Jaaaaaa het was leuk, was eigenlijk bang dat ik er niet tegen kon en dat ik moest lachen. Maar het voelde eigenlijk wel fijn, mijn voetjes zijn nu superzacht!!
taverno
Geplaatst: 04-02-12 20:21
Ieuwwww Deb,zitten die vissen echt aan je voeten?
Ik moet er niet aan denken,wordt dat water wel verschoond want stel je voor dat er net iemand met schimmeltenen in hebt gezeten. En vissen poepen toch ook?Nee,ik geloof niet dat het iets voor mij is.
Whahahahaha Marion. Er zit een filter in de bak en je voeten worden van te voren gecontroleerd op schimmel en/of kalknagels. En ze worden gewassen. Allemaal heel netjes dus. Ik dacht ook dat ik het niets zou vinden, als er iemand naar mijn voeten wijst word ik al gek. Maar.... het was heerlijk, wel even raar hoor. Heb heerlijk zachte voetjes!
En toch wil ik die visjes wel een proberen.... Wasanmiddag goed te doen op stal...wel koud, maar was goed ingepakt en gelukkig scheen de zon. Gisteren vergeten te zeggen, maar natuurlijk....Beterschap Marion!
taverno
Geplaatst: 05-02-12 11:36
Goedemorgen.
Heerlijk weertje hè(om het daar maar eens over te hebben)
cykie
Geplaatst: 05-02-12 15:53
Heerlijk weertje inderdaad
Eerst Fa even in de kleine buitenbak in de sneeuw laten spelen.
En daarna nog even in de binnenbak gereden voor de verdere beweging.
Het lijkt me ook een vreemd gevoel die visjes aan je voeten.
@Esther. Hoe was je 90's party? Gaaf is dat he? Ik wil binnenkort toch ook weer naar een 80's en 90's party.
taverno
Geplaatst: 05-02-12 20:13
Ik zag dat de buitenbak erg goed te doen was.
Misschien dat ik er morgen even in ga rijden maar ik ben bang dat Tence van die leuke geintjes uit gaat halen dus durf ik niet zo goed.
Iedereen zat vanmiddag in de binnenbak. De enige die de kou trotseerde was Picolo...en een ruimte dat tie had . Morgen maar weer eens op de fiets naar mijn werk....ben ik gelijk wakker
nikkielvis
Geplaatst: 06-02-12 08:54
Goeiemorgen
Ben blij dat het opgelost wordt Angelique. En uiteraard dat ik naar jhe toekom. Daar heb je vriendinnetjes voor...
Brrr wat is het toch koud. Zaterdag en zondag s'ochtends echt heel erg pijn in mijn handen gehad. Ik doe dus ook mee met de warmte dans
Yoline gefeliciteerd met je verjaardag...
Fijn debbie en Esther dat Xantha goed haar best heeft gedaan in de buitenbak. Toch altijd fijn als je het goed af kan sluiten...
Nicolette waar zijn de foto's dan????
Ik heb gister ook heerlijk in de buitenbak greden. Die was echt super te doen. En zolang je bezig ben gaat het super... Je moet niet stil gaan staan natuurlijk want dan wordt je koud...
cykie
Geplaatst: 06-02-12 17:38
Van mij mag de kou nog wel even aanhouden als er daardoor een elfstedentocht komt....
@Marlon....ik zag die foto van Elvis op facebook staan Fijn dat je gisteren nog in de buitenbak gereden hebt. Tja....stilstaan was gister zeker geen optie
Kou nog even aanhouden Cynth? Brrrrrr....ik wil lente, maar de elfsteden zijn natuurlijk ook leuk.... morgen elfsteden en dan lente? Wat denk je daar van....nog 1 dagje en dan klaar!!! Yoline...gefeliciteerd
Helaas tav, niks nodig.. Yoline gefeliciteerd! Vandaag toch lekker gereden binnen, noah was braaf. Daarna nog even in de zon gezeten en Noah in de kleine buitenbak gescharreld. Ik vind het ook wel gaaf een 11 steden tocht! Alleen die kou is niet leuk voor de paarden..
Splinter
Geplaatst: 06-02-12 23:24
taverno schreef:
Gaat iemand toevallig nog iets bestellen bij de paardendrogist? Ik wil dit hebben voor Tence.