Hier regent t ook al de hele dag en dan af en toe opeens de zon, geen onweer nog! Hoop dat het niet vanavond komt, dan moet ik oppassen en één van die kids is er bang voor! Vandaag gebeurde er allerlei dingen waar ik normaal gesproken echt sago van kan worden, maar ik ben al de hele dag echt heel vrolijk haha kan om van alles heel hard lachen enzo ! Zal wel door die lieve kids komen, krijg op hyves ook allemaal reacties van die kids enzo, vanmiddag een moeder tegenkomen na mn werk, komt ze helemaal enthousiast naar me toe enzo! Super leuk
Ooo en Lin, ik heb lekker al een idee voor je verjaardag! (en ja ik kom zo online)
Wat leuk steph!! Klinkt echt leuk dan voel je gewoon dat je een smile op je gezicht hebt heerlijk geveol! Ik ga nu ook weer naar de paarden hier staat een zon. Maar ook heeeel veel wind. Hoop dat het droog blijft!
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 18-06-11 17:27
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 18-06-11 17:28
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik hoorde het ook idd van dat berichtje lijkt me ook echt vreselijk zeg! Ben blij dat ik even uit huis ben maar Wietse is vandaag ook niet echt in een goede bui geloof ik... We zijn even in de stad geweest, moet écht nieuwe schoenen hebben maar kan elke keer niet vinden wat ik wil hebben Maarja zal toch snel moeten zijn omdat ze zool kapot gaat door al het vet op me werk, dat vind die lijm enzo niet zo leuk. Het is hier ook echt prut weer, gelukkig nog geen onweer ben dr namelijk ook bang voor hihi.
Heb nog niks gehoord van me vader dus zal wel goed zijn, had m'n mentrix van de week gemailt. Is echt een super lief meisje en ben na een paar weken school overgestapt naar haar mentorklas omdat ik met haar veel beter kan praten dan met de mentor die ik toen had. Ze is ook nog best jong, 24, en heeft ook gezeik gehad in dr leven. Ook een paar soortgelijke dingen als ik heb gehad dus met haar kan ik echt goed praten. Er moet nog het ea gebeuren op school de laatste 2 weken omdat ik wat dingen gemist had en toen mailde ze terug dat we dan dinsdag even een afspraak maken en ze had dr nummer doorgegeven en ik mag altijd bellen als ik haar even wil spreken. Ze gaat er proberen voor te zorgen dat ze volgend jaar ook weer me mentrix wordt
Lekker he Elke zaterdag xD Keek eerst altijd ik hou van holland, maar dat is er niet meer voor Oja en voor cold case keek ik ook nog gossip girl ik volg het niet echt maar het is wel grappig om te zien