Jorinda__ schreef:pummer12 schreef:verdamme , krijg ik ook nog eens last van een verstandskiez :S
Ik heb er al 1 en er komt een tweede door, maar ik heb er gek genoeg helemaal geen last van (gehad)
Ik ben er al 2 kwijt Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pummer12 schreef:dat komt helemaal goed!
weet iemand trouwens in onze prof. waar allemaal onderlinge wedstrijden worden gehouden ?
wil het ff aankijken met zennawe hebben nu 1tje op programma maar das niet genoeg
Maar ik ben verder ook helemaal niet thuis in de wedstrijden

Ach ik ben gewoon gezegend dat ik makkelijk leer en veel interessant vind
Jorinda__ schreef:Talen vind ik ook echt ontzettend leuk, en op zich ook niet moeilijkAch ik ben gewoon gezegend dat ik makkelijk leer en veel interessant vind
volgende week weer school hur:P this nou weekend

Ik vind talen ontzettend leuk, biologie (en dan wel de anatomie-kant, en niet de plantjes-kant), aardrijkskunde (cultuur-kant, de landschap-kant interesseert me wat minder), geschiedenis vind ik wel leuk maar heb het inzicht er niet voor... Tekenen vind ik wel leuk maar heb het talent er niet voor
Muziek idem dito
En Wiskunde vind ik dus leuk, de vergelijkingen, sos castoa en de stelling van pythagoras, dat soort dingen
Alhoewel ik met procenten werken ook niet vervelend werk vind.
Handel & Recht ben ik niet zeker van 
)
Deed ook havo inderdaad. Anders moet je hier maar eens kijken hoe de vakkenpakketten er tegenwoordig uit zien (weet je dat niet, ivm dat je docent bent geweest?):
talen kan ik wel heel goed en daar wil ik ook iets mee gaan doen. Heb ook nieuwe vakkanpakket ik krijg dit colgend jaar