Goeie morgen:)! Ik heb vandaag 4 uur les waarvan 3 sowieso film kijken gok ik. Is altijd zo de week voor de vakantie. Morgen heb ik 'high tea' dat wilzeggen je krijgt koffie en thee uit plastic bekers en je moet 5 euro betalen voor hapjes die vies zijn. Leuk he
ik gaat zo maar eens onder de douche door En morgen weer knolhobbelen!! Hoop dat NeverMind weer goed loopt, hijs van de week uit de les gegaan omdat ie niet helemaaaal lekker liep.. maar me instructrice denkt wel dat ie van t weekend weer lekker loopt... anders heb ik wel n beetje n probleem voor m proef xD
Wouw goed zo Ella! Zie je wel dat je het kan Mijn toets ging ook wel oke, we gingen eerst de oefentoets die ik niet had gemaakt nakijken en daarna snapte ik het. Ik heb hem alleen niet helemaal goed gemaakt want me balans was niet in evenwicht maar ik had dan bijna alles weer opnieuw moeten doen om na te gaan waar het foutje zat, dus heb het maar zo gelaten... Zometeen ga ik wss naar Coco toe, morgen stage, het voelt alleen nu al als vakantie want stage is wel leuk
goedzo ella!!! zie je dat je het wel kan! ookal heeft je leraar er rekening mee gehouden, hij heeft er vast geen 2 punten bij op geteld, dus alsnog hardstikke goed!
haha mooizo kim
jah hier regende het eerst ook, echt kei hard toen ik op de fiets zat, dus ook doorweekt, maar mijn jas is wel water dicht, dus alleen mn broek
Grrr ik kan dr zooooooo niet tegen als ik iemand niet te pakken krijg!!!! Coco is de hele week al zooo slecht bereikbaar dan neemt die ze telefoon gewoon niet mee. En nu had ik vanmiddag met het afgesproken dat ik hem om 4 uur weer even zou bellen en nu krijg ik hem dus weer gewoon niet te pakken.... Dus ik denk dat ik niet meer naar hem toe ga, want het weer wordt er niet beter op.....