Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LizzyLover schreef:Mag ik mij dan ook weer melden ? Heb het vorige topic ook afentoe meegepraat .
En aangezien er veel in de zelfde week gaan waar ik ook in ga 25 juli / 31 julie, leren we elkaar ook alvast een beetje kennen![]()
Ik ga ook met mijn eigen pony, is het slim om dan een briefje mee te nemen voor op de stal met niet aaien ?

Toen zei Anjo ook: 'Hallo dames, jullie moeten nog de hele week he!'
Maarja strandrit is idd best wel heel vroeg ja. Of je moet met een avondgroep mee kunnen. Dat hadden wij met buitenrijweekend 3 jaar terug, en 2 keer in de ochtend maargoed
fionaa schreef:Ja Juul dat was echt niet normaal, hoe snel jullie afgebekt
waren... Zo moe..!
Leuk hoor Lizzylover! Met een eigen pony. Instructieweek is leerzamer dan ponykamp! En ook voor meer gevorderen dus al gauw zit je meer met je leeftijdsgenoten!
Wat betreft die briefjes is niet echt nodig hoor.. De meeste zijn weer goed en de gene die het nog hebben geven het aan!
Mijn briefje hangt er vanaf t begin al aan i.v.m. voorzorg.
We waren toen op instructie week en de laatste avond besloten we dat we nog een week wouden maar der was alleen nog maar plaats bij jeugdweek.