Pff ik moet morgen vroeg op Dacht, ga ff langs me kamer en dan via daar naar LC, Blijkt van hier naar Enschede 2 uur te zijn, en van enschede naar buinen ook 2 uur, oeps, dacht dat het dichter bij elkaar lag
van enschede naar buinen 2 uur? van apeldoorn naar buinen is 1,5 uur en met trailer is het 2 uur. en enschede ligt een stuk dichterbij, dus hoe kan dat??
ooooh blond! hahaha, ik dacht dat enschede een stuk noordelijker lag, maar dat is helemaal niet zo! het scheelt maar heel weinig bij mijn routeplanner zegt hij dat het 1 uur en 45 minuten rijden is.. dus je hebt gelijk
Groningen is wel een hele leuke stad volgens mij Maar helaas een beetje ver weg
Op LC zal nu met de kampen ook wel vooral zwemmen en veel vroeg en laat rijden zijn. Ik zat net te denken, sommige mensen gaan op LC de finale kijken, dat lijkt me ook wel super gezellig!
Iedereen die morgen nieuw kamp op LC gaat begeleiden heel veel plezier! Laat tussendoor maar even weten hoe het is haha. Zal inderdaad wel erg warm zijn met veel zwemmen en rustig rijden. Van mij mag het in augustus wel minder warm zijn hoor, mij anders veel te warm.
x_Renee
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-10 21:05
Peerke_ schreef:
haha, is leuk kun je mn ouders meeten
pff, dan ziet ze jouw ouders eerder dan jouzelf, dat hoort andersom he!