Ik begrijp het idee erachter, in mijn tijd gingen ze nog elke dag met een of ander ontsmettend spul over de ruggen, maar de uitvoering vind ik uiterst dubieus (sprak zij zonder anky of scappa spul
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) xkimmie schreef:Sorry, maar wat een gezeur over die dekjes zeg. Als het stro goed verdeeld is, dan is er niks mis mee. Omdat het anders is dan jullie 'scalpa en anky setjes' wil niet gelijk zeggen dat het slecht is.Citaat:Kortom ook dit paard heeft een enorme hekel gekregen aan het opzadel gedeelte... Dat zijn toch signalen die je niet kan missen?
Er zijn volgens mij maar weinig manegepony's die vrolijk zijn tijdens het opzadelen. & ik vind het harstikke meevallen op van loon. Die pony's hebben er meer plezier in dan manegepony's in de stad die alleen maar rondjes in de bak lopen
En die is eigenlijk net verbeterd sinds hij er staat

*

.
.
.
Vroegah
reed je standaart 3 uur per dag. 1 uur les en een buitenrit van 2 uur. Daarnaast dan nog een keer voltige, een droppig, een huifkartocht, een toiletteer wedstrijd, bonte avond, etc