Emmaa_ schreef:Hoihoi![]()
Zo tof Esmee![]()
Ik ga straks weer rijdenVast lekker in de buitenbak, Pattypaard aan het werk zetten
![]()
Als ik erop zit
Vorige week ging echt zwaar knudde.. Het was zooo ziek druk in de bak, heb ook echt niet fijn kunnen rijdenPatty merkte dat wel, ze begon echt onwijs te poedersuiker, de hele tijd niet willen nageven, alleen maar lopen racen en trekken in galop.. Op een gegeven moment gingen we een galopspel doen.. Verzamelen ging nog wel, heb haar een paar keer flink vooruit moeten drijven, maar ze deed het in ieder geval.. Maar dan dat verruimen.. Ik ben gewend alles op haar eigen initiatief te laten gaan, ik dwing haar niet in een positie maar wacht tot ze zelf mijn hand opzoekt, en ik heb haar eigenlijk ook nog nooit een tik gegeven of hard aangedreven. En dan gaat ze gewoon niet zo heel erg hard bij dat verruimen, nou prima hoor
Mij maakt het niet uit, maar dat de hele les + Sandra dan gaat zitten dat ik een tik moet geven vind ik toch wel weer een tegenvaller..
Verruimen is niet versnellen hé... Die fout maken heel veel mensen.
En bij het verzamelen haar vooruit moeten drijven??
Vast lekker in de buitenbak, Pattypaard aan het werk zetten 
Patty merkte dat wel, ze begon echt onwijs te poedersuiker, de hele tijd niet willen nageven, alleen maar lopen racen en trekken in galop.. Op een gegeven moment gingen we een galopspel doen.. Verzamelen ging nog wel, heb haar een paar keer flink vooruit moeten drijven, maar ze deed het in ieder geval.. Maar dan dat verruimen.. Ik ben gewend alles op haar eigen initiatief te laten gaan, ik dwing haar niet in een positie maar wacht tot ze zelf mijn hand opzoekt, en ik heb haar eigenlijk ook nog nooit een tik gegeven of hard aangedreven. En dan gaat ze gewoon niet zo heel erg hard bij dat verruimen, nou prima hoor
Ze is er uiteindelijk overheen gegaan en die laatste