xan schreef:Ate, ik hoop het zo dat je gelijk hebt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij had je beter op kunnen bouwen met hoelang je zonder zadel gaat rijden, en niet meteen een heel uur.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:Nou, net alle afzeggingen door gesmsed dankzij de sneeuw. Geen groepsles vanavond, geen kliniek voor Mary, geen wedstrijd van het weekend. De clinic maar even afwachten komende zaterdag. Wat een winter zeg zucht.

_sandra schreef:[quote = "meelen"] [quote = "Tytje"]
Nou, net alle afzeggingen deur gesmsed Dankzij de sneeuw: r. Geen Groepsles vanavond, geen kliniek voor Maria, geen wedstrijd van het weekend. De kliniek maar even afwachten komende zaterdag. Wat een winter zeg [size = 9] Zucht. [/ Size]
[/ quote]
Morgen kan er nog een beetje vallen en dan is het klaar met de sneeuw hoor Tytje, maar het blijft wel koud ........ min drie graden Zaterdag overdag. [/ quote]
bleeeeh, kun je al wat voorsapellen wat we voor voorjaar krijgen meelen??? dan kunnen we daar een beetje van voor genieten!

meelen schreef:Tytje schreef:Nou, net alle afzeggingen door gesmsed dankzij de sneeuw. Geen groepsles vanavond, geen kliniek voor Mary, geen wedstrijd van het weekend. De clinic maar even afwachten komende zaterdag. Wat een winter zeg zucht.
Morgen kan er nog een beetje vallen en dan is het klaar met de sneeuw hoor Tytje, maar het blijft wel koud........ min drie graden Zaterdag overdag.
meelen schreef:Nicole1995 schreef:
Nou als dat zou kunnen winnitouHeb je in de sterren gekeken
Volgens mij te diep in 't glaasjehihihi

meelen schreef:xan schreef:Ate, ik hoop het zo dat je gelijk hebt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij had je beter op kunnen bouwen met hoelang je zonder zadel gaat rijden, en niet meteen een heel uur.
dus na een halfuurtje dacht ik dat ik wel
en ik mocht pas stoppen na de galop
, en die moest
) winnitou schreef:LIQUITA schreef:Nog een minuut of tien en dan mag ik weer naar huis! Ben nu lekker twee dagen vrij. Yeah!
lekker, maar wat moeten ze zonder jou
.