vanavond komt jeff weer gezellig mee

john ik heb nog wat voor piet, dus als hij er is vanavond mag hij niet weg voor ik er ben
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sybje schreef:En hier sneeuwt het! jeeuh...![]()
Ik kon vanochtend Delft niet uit en omdat ik toch al veel te laat was heb ik school maar over geslagen. Wel balen maar na de derde volle tram (waar ik echt niet bij kon) ben ik naar huis gegaan.
hihi en dat is zacht uit gedrukt...
Dus ik moet wachten tot ze klaar is met werken. Ik ga nu lekker mijn verslagen typen. Heb ik toch nog wat gedaan aan school
sybje schreef:pas je op met die ijzel!

marissie170 schreef:Groeien is stom!
Arme beauty, toch hoop ik dat marleen vanaaf die deken komt brengen!
? Paarden kunnen over het algemeen tot -30 dekenloos buiten staan, en ze hebben opzich wel aardig de tijd gehad om een goeie vacht aan te maken
, of bedoel je iets anders waardoor hij een dekentje nodig heeft 
, ik wist niet eens dat er een was 
, maar met spetter is ze ook een leuk stel ja
, of ons topic beter lezen..
er heeft ca week briefje gehangen en zelfs in dit (nieuwe) topic heeft het gestaan
Al hebben we wel afgesproken om dit vaker te doen, was zo gezellig!! iedereen had wat meegenomen, warme choc met/zonder rum/slagroom, soepies, toastjes met salades/ filet american, koek, stokbrood kruidenboter en hapjes van Jet.. sorry als ik iets/iemand vergeten ben, maar er was ook zoveel lekkers