Belin! Ik heb een vraagje aan jou, denk dat jij dit vast wel weet:D Er staat dat de wedstrijden in Lisse op zaterdag EN zondag zijn. B&L Zat. en M&Z zondag. Is het op zaterdag ook gewoon overdag? Of is het 's avonds? Aangezien ik zaterdags altijd moet werken..
Ik ben met zo kl** rijden in een les nog nooit zo tevreden geweest! Ze was zo buigzaam als een looie deur en doordat ik mn handen anders moest houden dan we beide gewend waren liep ze ook met dr kop omhoog, maar ze liep zonder een centje twijfel! En lekker met dr turbo aan, zo ken ik dr weer
Maar goed de laatste keer dat ze zo liep was met lesje van Snies begin van de zomer en daarna ging het weer mis dus juich nog niet te vroeg....
Zo, op naar stal om te schilderen! had zo goed geschrobt gister dat ze het zonde vonden om onder te schilderen dus die hoeft niet. Boven was eigenlijk ook niet nodig behalve dat vorige bewoner lekker heeft lopen krassen en je als je dat bijwerkt kleurverschil krijgt. En dan vanmiddag werken pfoeiii
_Rijkie_
Geplaatst: 21-08-09 09:15
OPROEP!!!
Wij van de RV zijn met spoed opzoek naar een schrijfster voor het middagstuk.... Is er iemand die ons uit de brand kan helpen?