. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 
MiltonB schreef:meelen schreef:Lekker Bianca.
Ik ben morgen ook nog vrij (tenzij er zieken zijn, dan val ik in)
Moet morgen ook even m'n tweede hepatitis A-prik halen. Dan kunnen we er 25 jaar tegenaan.
Vergeet jij niet je tweede prik te halen Peet?!
ahhh help een prik, ik moet ook eigenlijk maar ga van mijn stokje dan. (watje he)
LIQUITA schreef:Ik weet niet of je kunt bekijken MiltonB, de foto's staan op mijn Hyves. Anders even via Suus d'r Hyves. Kunnen jullie je zelf al een beetje lekker maken.
http://petra1970.hyves.nl/album/2867425 ... 2008/wzUC/
MiltonB schreef:meelen schreef:Lekker Bianca.
Ik ben morgen ook nog vrij (tenzij er zieken zijn, dan val ik in)
Moet morgen ook even m'n tweede hepatitis A-prik halen. Dan kunnen we er 25 jaar tegenaan.
Vergeet jij niet je tweede prik te halen Peet?!
ahhh help een prik, ik moet ook eigenlijk maar ga van mijn stokje dan. (watje he)

ATE schreef:zo ben al door alle konijnen heen die 6 weken waren vanaaf kwam er een vader met zoontje een konijntje halen ik heb de meiden gevraagt of ik de laaste dan ook mog meegeven ivm dat anders dat ene kleintje zo alleen is gelukkig mocht dat van hun de man wou ze bijde graag hebben zei dan ook graag dan krijgt mijn andere zoon er ook een
ze mogen samen in grote voliere wonen met parkietjes
gezellie toch
Tytje schreef:ATE schreef:zo ben al door alle konijnen heen die 6 weken waren vanaaf kwam er een vader met zoontje een konijntje halen ik heb de meiden gevraagt of ik de laaste dan ook mog meegeven ivm dat anders dat ene kleintje zo alleen is gelukkig mocht dat van hun de man wou ze bijde graag hebben zei dan ook graag dan krijgt mijn andere zoon er ook een
ze mogen samen in grote voliere wonen met parkietjes
gezellie toch
Zo, dat gaat goed. Michael weet zeker dat ukkie een mannetje is, ha, ha. Ik laat hem wel castreren, het is zo'n schatje en Thierry is zo blij met hem!!