Ik denk dat ik over een uurtje ook maar weer die kant op moet
Kom net bij de paarden vandaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik denk dat ik over een uurtje ook maar weer die kant op moet
Kom net bij de paarden vandaan
Echt grappig om te zien, hij zit vaak op Mercedes en hij vond het toch wel lastig zitten, vooral voordat ie moest aangaloperen en in de galop vondt ie het ook niet zo lekker zitten, moest ie op Iris: "Heb ik nou gegaloppeerd of niet?
" terwijl ie toch duidelijk 5 rondjes had gegaloppeerd

en omdat hij daar onder dan lekker een dun vachtje heeft! 
) 
Hahhaa
Ik vind het wel vet! En daarna lekkere bitterballen
Heb net trouwens les gegeven, daar waar m'n broertje les krijgt krijgen ze privélesjes maar Elise had het nogal druk en ze had twee mensen, en toen mocht ik dat ene meisje les geven, superlief!

het ging echt goed, had eerst gereden,, dat ging ietsje minder, ze loopt gewoon zoveel lekkerder als er ook iemand anders aan het rijden is. ik denk dat ze dan vertrouwder is ofzo, ik weet het ook niet, maar zo is het gewoon. maarja daarna ging ik samen met iemand anders zonder zadel, met halster en touwtje (oeps en ook zonder cap) er op en lieten ze lekker grazen langs het pad, toen was ze echt braaf
(Oke, moet nu echt gaan
)

en we gingen springen en het was echt zo cool 
maar eerst gewoon stijltje 30 cm ofzo
en daarna dubbelsprong en die stond op 50 cm volgens mij, aan het begin ging het nog niet erg goed
maar later steeds beter en was echt superleuk