haha oke Ik ga een springlesje doen met Melanie en Iris en misschien nog iemand, om gewoon eens te springen (niet voor vaardigheid, wel handig).
Dat weten we nog niet, zou leuk zijn! Privelesje hebben we het liefst, maar misschien doet hij dat niet... Dan met zijn 4-ren ofso.
DJoysDesignz schreef:Zooooo foto's verkleint.... nu uploaden zo Jorine jouwe zijn wel lichter dan mijne ok
Stef_Winston schreef:Ja, gewoon met max 6 of 7. Van Collin ofzo dan?Haha ja, Leone is er niet en Len houdt niet van springen en Annemiek doet het denk ik niet YEAAAH
Zal met rond de 5-6 zo'n 17 euro ofso worden? Of 15 ? Haha ik weet het niet. Liefst Dinsdag/Woensdag/Vrijdag/Za voor mij.Ja maar Leone heeft ook een xtje gedaan .
voorlopig is Leone er nu niet ja denk rond de 15 eu? ik kan vrijdagmiddag en zaterdagochtend wel, zaterdag is het wel altijd druk in de bak
Denk ik ook, wij waren met zijn tween toen 20,- per persoon.Nee, dat zei ik ook al. Minstends 13 weken niet.
Jorine_Falco schreef:Zal met rond de 5-6 zo'n 17 euro ofso worden? Of 15 ? Haha ik weet het niet. Liefst Dinsdag/Woensdag/Vrijdag/Za voor mij.Ja maar Leone heeft ook een xtje gedaan .15,- euro
Karin met d'r wedstrijd pownie Stefan...Jorine, Karin en MyleneJorine en d'r wedstrijdpaardje Thomars...Merel en d'r wedstrijd pownie BrammetjeKarin & Jorine En nog een keer...Merel en Brammetje...Beentje in de hoogte Piaffe! Steef en d'r wedstrijdpaardje macho... (helaas geen echte scherpe foto's)
KarinW86 schreef:Ik had nog even stiekem gespiekt bij ietsen Groot man !Hoeft niet stiekem te spieken bij mijn grote baby hoor Mag er gewoon bij gaan staan Ik ga na het eten nog even terug naar stal.Hij was flink van slag van de verhuizing.
weet niet of je mij nog hebt gezien, ik stond poep te scheppen toen je aan chantalle vroeg waar je los kon gooien
Ik heb jullie allemaal gezien, weet alleen niet wie, wie was Miste wel mijn rondleiding, moet alles nog uitzoeken.Ik weet nu in ieder geval wel waar ik hem kan losgooien.Verder weet ik nog niets
Haaaii, wanneer krijg ik de foto's ? komen ze op de manege chardon hyves ofzo? want er zijn er nog meer van mij Doeidoei, ik ga eten !