Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dani_spit schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat als je graag geld wilt verdienen van de zomer je niet een ponykamp moet gaan begeleiden. Wat je er al verdient is natuurlijk dan niks vergeleken met de uren die je maakt. Dan kan je beter een baantje nemen bij de supermarkt etc.
Rianneke schreef:dani_spit schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat als je graag geld wilt verdienen van de zomer je niet een ponykamp moet gaan begeleiden. Wat je er al verdient is natuurlijk dan niks vergeleken met de uren die je maakt. Dan kan je beter een baantje nemen bij de supermarkt etc.
Ligt aan de vergoeding... Als jij een vergoeding krijgt van bijv 125 euro moet je ook heel wat uurtjes maken in de supermarkt! En dan is een kamp leiden toch net wat leuker
dani_spit schreef:Natuurlijk is het geen baantje om geld te verdienen, maar om een geweldige ervaring op te doen. Maar dat wil niet zeggen dat je dan meteen maar 'uitgebuit' moet worden en er niets tegenover mag staan.Eerlijk gezegd vind ik dat als je graag geld wilt verdienen van de zomer je niet een ponykamp moet gaan begeleiden. Wat je er al verdient is natuurlijk dan niks vergeleken met de uren die je maakt. Dan kan je beter een baantje nemen bij de supermarkt etc.
Chevano schreef:ik zag vandaag pas de advertentie van manege laarbrug op mp dus heb mijzelf ook ff aangemeld hopelijk hebben ze nog mensen nodig. en toevallig was dit het kamp dat ik een vriendin van mij verleden jaar heen heb gebracht met der paard als begeleiding ze heet marchella en komt als het goed is dit jaar ook weer. dus hopelijk hebben ze nog mensen nodig want toen ik verleden jaar de rondleiding van haar kreeg zag deze manege er top top uit met een prachtige lokatie!!
rink schreef:het is al een paar keer genoemd maar op les chevaux zijn enthousiaste 18+ paardengekken die het leuk vinden om een paar weken ponykampen te komen begeleiden met buitenritten, lessen en leuke activiteiten of het misschien leuk vinden om paarden te verzorgen, buitenritten te begeleiden en lesjes te geven aan vakantiegasten altijd welkom! het is ook mogelijk je paard mee te nemen..
interesse? mail@leschevaux.nl