Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling, en een super 2009!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Lizzy_ schreef:Fijne jaarwisseling!
Sorry maar ik ben echt blij!
EINDELIJK warte i/d kantine, gewoon scheren zonder 10,- te betalen, geen gezeur de hele dag, voetballen id buitenbak, eindelijk veel normaal hooi en niet dat kleine beetje van olga.
FEEEEEEEEEEEEEEEEEST![]()
![]()
![]()
En over die lessen, er zal vast wel veel tijd over blijfen voor de pension klanten, hun begrijpen ook wel dat die ook gewoon moeten rijden.
die tonya heeft zelf ook een aantal paarden dus die moet ook gewoon rijden en die vindt het ook niet leuk dat die manege kinderen de hele tijd door de pension stal heen wandelen!
komt goed, geloof me!
Kom op het wordt eindelijk weer gezellig, hoe een manege hoort te zijn!!
adante_2007 schreef:theo mag het dat pension klanten niet vertellen dat wou olga doen!
ik blijf gwn lekker staan en ik wacht het eerst wel af.
en er blijven ook pensionlessen springen en dressuur
lieziej schreef:adante_2007 schreef:theo mag het dat pension klanten niet vertellen dat wou olga doen!
ik blijf gwn lekker staan en ik wacht het eerst wel af.
en er blijven ook pensionlessen springen en dressuur
Als er goede springlessen gaan komen, kan ik misschien weer gaan overwegen om weer springles te geven... Aangezien Olga dus weggaat neem ik aan dat ze daar dan iemand voor in gaan huren!
Echt jammer dat ik maandag avond niet naar stal mag.. kunnen jullie mijn verslag geven?!
Jimb0o schreef:]lieziej schreef:
Als er goede springlessen gaan komen, kan ik misschien weer gaan overwegen om weer springles te geven... Aangezien Olga dus weggaat neem ik aan dat ze daar dan iemand voor in gaan huren!
Echt jammer dat ik maandag avond niet naar stal mag.. kunnen jullie mijn verslag geven?!
Tuurlijk!
Citaat:Als er goede springlessen gaan komen, kan ik misschien weer gaan overwegen om weer springles te geven... Aangezien Olga dus weggaat neem ik aan dat ze daar dan iemand voor in gaan huren!