Iris! Welke paard is dat!
Die is té gaaf..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Iris! Welke paard is dat!
Die is té gaaf..
! Om te hebben dan he 
P_Tries schreef:Gefeliciteerd met het nieuwe topic dames!Iris! Welke paard is dat!
Die is té gaaf..
Astor schreef:RARA op wie heb ik gisteren gereden?
Jawel op KAMONA
Ik was nooit zo fan van haar en ze sprak me niet echt aan met rijden maar ze had wel een super lekker koppie.
Had al beetje vooroordeel over haar maar die heeft ze gelijk weggenomen!
Was eigenlijk best wel blij dat ik op haar zat weet niet waarom, denk omdat ik toch wel beetje nieuwsgierig was!
Maar ik heb echt heerlijk gereden gewoon, echt een heel fijn paardje vind ik het!
In stap liep ze mooi rond en ruim (vond Sandra & ik voelde het zelf ook) in draf liep ze ook netjes.
En sommige stukjes waren in een erg mooi rustif tempo, ze deed het echt super! En de galop ging ook heerlijk.
Ook lekker rusitg en beheerst en ook Sandra vond het een mooie galop.
Ik vind Kamona zelfs leuker dan Chibra, echt waarMaar kamoon is echt een leuk beesie en ze is fijn te rijden.
Had Astor ook nog even lekker verwent, geknuffeld, gepoets en kusjes gegeven. Mis hem toch wel een beetje

Hoop dat je vaker op haar kan/mag/komt! Kan
P_Tries schreef:Hhaha klinkt als een heeel mooi vooruitzicht!
Kirsten_S schreef:

Kirsten_S schreef:Kijk nou![]()
Een meisje uit me klas, die niks van paarden weet, heeft deze voor me uitgekozen! Om te hebben dan he
http://link.marktplaats.nl/215350940

Kirsten_S schreef:
P_Tries schreef:He melanie, ik lees nog wel is mee..
Ik las ook namelijk dat je gaat verhuizen naar Twente..
Wat heerlijk zeg..
Wat krijg je voor huisje? een boerderij? of een gewoon rijtjeshuis?

P_Tries schreef:Klinkt allemaal erg leuk melanie..
En bij dat huisje wat jullie nu op het oog hebben, is daar plaats voor een paard?![]()
Past makkelijk een paard in.