.En dan gaat de camera uiteraard ook mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Emmaa_ schreef:Flevolander schreef:Volgende week rijden er twee vreemde mee in de springles op woensdag...
Wie dan?
.
), en dan maar eens richting mijn nest ga verdwijnen.
Emmaa_ schreef:Okee !.
Nou, ik denk dat ik maar eens alles bij elkaar ga rapen (OOK HET CD'TJE VOOR ILSE), en dan maar eens richting mijn nest ga verdwijnen.
Morgen 9 uur worden we opgepikt bij het slootje

Emmaa_ schreef:Ik ga dus wel reageren.
Die was ik (ik ga heel eerlijk zijn) een beetje vergeten.
Seury.
Ik ga het echt vanmiddag als het kan maken, en dan kom ik het gelijk in je brievenbus deponeren.
Sorry

Melanie_B schreef:Ik ben zooooo blij met me vriendinnetjes!
Nu weet ik echt van wie ik op aan kan, mn dinnetjes zijn, en van wie ik hou!![]()
Zo, moest even.

Super hoor. Vind jou er ook heel erg goed op passen.
Alhoewel springen toch meer iets voor jou is, heb je gister mooi gereden, op een springbeugelmaat..
!
Jane_ schreef:Melanie_B schreef:Ik ben zooooo blij met me vriendinnetjes!
Nu weet ik echt van wie ik op aan kan, mn dinnetjes zijn, en van wie ik hou!![]()
Zo, moest even.
?![]()

Melanie_B schreef:Ik ben gewoon blij met me vriendinnen.
En dat mag best is gezegdt worden!
Astor schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Melanie_B schreef:Ohja, Mel & Noor, ik vond het fijn gister om naar jullie te kijken.
Jullie zijn beide top amazone's.
Melissa ik vond gister jou houding al een stuk beter dan een andere keer, je gaat met kleine sprongetjes vooruit, houd dit vast!
En jullie zijn samen een heerlijke combinatie om naar te kijken!
Verveelt geen seconde.
Noortje! Haha, gister éindelijk je eerste keer op Victor, en wat had jij hem al lekker aan het lopen!Super hoor. Vind jou er ook heel erg goed op passen.
Alhoewel springen toch meer iets voor jou is, heb je gister mooi gereden, op een springbeugelmaat..
!
Jullie zijn beide (Meliss en Noor) vooruit gegaan, leuk om te zien!
En de terugweg naar huis was ook lachen
je maakt me wel een beetje verlegen hor ! maar heel erg bedankt voor het compliment ! 

Pebbs schreef:en de terugweg was drama met melanie
heb ik helemaal geen grip 
ik zit veel liever korter
Melanie_B schreef:Pebbs schreef:en de terugweg was drama met melanie
HELEMAAL NIET!![]()
![]()
Doeeeg Janey!