Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 10:23

Lisanne,als je je er niet prettig bij voelt moet je hem gewoon scheren.Het is jouw paard en jij kent hem beter dan wie ook,dus als jij vind dat het beter is doe je het gewoon.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:33

taverno schreef:
Lisanne,als je je er niet prettig bij voelt moet je hem gewoon scheren.Het is jouw paard en jij kent hem beter dan wie ook,dus als jij vind dat het beter is doe je het gewoon.

Natuurlijk moet ze altijd doen wat haar zelf het beste lijkt. Niemand zegt haar wat te doen Als ze deze winter volop wil gaan trainen en wedstrijdrijden is scheren misschien zo gek nog niet. (ik zelf heb dat toen niet gedaan) Het is ieder jaar altijd ergens een discussie over wel/geen deken, scheren ja/nee en voor/tegens. Nu ook weer hier omdat paarden die nu overdag met een deken op staan zich rot staan te zweten op stal. Een discussie mag toch wel in de huiskamer?

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:21

Discussieren mag altijd Haha!
Ik ben alleen altijd een persoon die snel beinvloedbaar is Tong uitsteken ben altijd snel onzeker..
In alle meningen/argumenten vind ik altijd wel iets wat weer een voordeel heeft of weer een nadeel.
Aan alles in het leven zit wel een voor en nadeel.
Daarom zit ik ook altijd zovaak in dilemma's...
Ik heb nu alleen de knoop doorgehakt.
Tjelle staat nu nog even zonder deken (omdat het zulk mooi weer is).
Zondag heeft isaura tijd om hem te scheren.. en dat gaat dan ook gebeuren. Ik wil deze winter volop kunnen rijden. En dat heb ik afgelopen winter een beetje beperkt als het slecht weer was. In de binnenbak kan ik gewoon niet lang rijden..
Is het scheren geen succes. Doe ik het volgend jaar gewoon niet meer...

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:30

Ik heb nu eenmaal de luxe dat ik iedere middag buiten kan rijden en genoeg tijd heb.
Voor jou is dat nu even allemaal anders geworden. Zeker nu het 's avonds al sneller donker gaat worden.
Leuk dat je weer wedstrijden gaat rijden.
Kun je samen met Isaura op pad.
Ga je weer verder in de L2 of mag je eerst even weer L starten? Hoe zit dat eigenlijk?

Voor mij wordt het vandaag misschien even niet naar buiten. Malvin krijgt nieuwe schoenen!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:41

Met dat probleem zit ik nu inderdaad ook. Was gister nog tot half 11 op stal. Ik kan alleen maar 's avonds komen doordeweeks dus buitenrijden zit er dan niet meer in. Wordt veel bak/baan rijden. Gelukkig gaat nu wel erg goed!
Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat zit, maar ik denk dat ik gewoon ga trainen totdat we weer klaar zijn voor de L2.
Ik kan samen met Isaura en samen met Lisette op pad gaan.
Isaura moet even snel naar de L2 rijden Tong uitsteken Lisette is volgens mij nog 1 puntje verwijderd van de L2.. dus dat is wel relaxed. Dan zijn de starttijden niet ver van elkaar verwijderd.
Vandaag wordt het voor mij een keertje wél buiten rijden.
Vandaag is mijn vrije dag.. heb maandag en dinsdag ook vrij genomen van mijn stage dus een lekker lang weekend Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:43

Ach,ik heb meer het dilemma van waar kan ik rijden.
Alleen naar buiten lukt zowiezo niet,misschien is Tence van de winter wel zo druk dat buitenrijden geen optie is.

Als de baan bezet is kan ik daar ook niet rijden en in de bak wil ik het liefst zo min mogelijk.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:46

Misschien als tencie goed gaat kunnen we binnenkort een stukje uittesten buiten als je wil Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:50

karleylover schreef:
Misschien als tencie goed gaat kunnen we binnenkort een stukje uittesten buiten als je wil Haha!

Is goed Lisanne Knipoog Als we ooit samen vrij zijn Knipoog

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:53

En een ritje met Malv zou ik ook gezellig vinden en als Isaura met Oberon ook af en toe met me op pad wil zou het heel mooi zijn.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:53

Van welke vereniging wordt je lid Lisanne? Van de Bles? Kan natuurlijk ook weer bij De Vliet.
Genoeg opties om ook zonder trailer naar wedtrijd te gaan! Zilverster, Voorweg, Bles en De Vliet.
Wel weer leuk!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:54

Was deze week nog een stuk op pad met Oberon. Die loopt hard zeg!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:00

taverno schreef:
karleylover schreef:

Is goed Lisanne Knipoog Als we ooit samen vrij zijn Knipoog

Njaa ik ben tot dinsdag vrij Tong uitsteken (maandag misschien les) maar dat is vast nog te vroeg om een stukje buiten te gaan rijden? Dan zit je er net pas weer op.... Anders het weekend erna misschien of daarna of daarna Knipoog

Ik weet nog niet van welke vereniging ik lid word, denk bij de oude manege de vliet. Volgens mij heeft isaura zich daar ook ingeschreven, ff vragen. Er zijn hier gelukkig genoeg plekken waar ik zonder trailer heen zou kunnen.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 17:08

Even over scheren: Het jaar erop zitten ze dikker in het haar tot op het punt dat ze twee keer een wintervacht aan gaan maken.

Hey Marion(gene idee of jij er iets in ziet) ik wil Tag ook weer een beetje op gana bouwen en die is prima te rijden met anderen en loopt ook niet zo ontzettend hard. Maar ik ben alleen in de weekenden vrij.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 18:25

Malvin heeft z'n nieuwe schoenen. Vind ik altijd super. Ziet er dan zo netjes uit.
Helaas had ik net geen tijd genoeg over om nog te gaan rijden. Ik heb dus maar lekker getut met Malvin.
Morgen gaan we dus maar rijden. Lekker naar buiten. Het is zo'n mooi weer!

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 20:48

Oob is maandag geschoren (ziet er trouwens helemaal super uit) en voor hem was het een opluchting. Hij heeft weer zin om te lopen en is lekker fit. Dat was met dat lange haar wel anders. Overigens is hij vorig jaar ook geschoren en is z'n haar daar echt niet dikker van geworden. Hij heeft gewoon altijd een flinke wintervacht gehad.
Volgens mij gaat Tjelle er uiteindelijk ook blijer van worden als hij al dat haar kwijt is. Zeker als je lekker weer met hem wil gaan starten Knipoog

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 08:01

Ik heb al een paar dagen kiespijn Boos! Ik hoop niet dat ik een weekend tandarts hoef te bellen maar fijn is anders.

Vandaag weer rijden met tencje Vingers aflikken

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 18:17

Woei super Romeo gereden vandaag. Bezig met de overgang stap naar draf te verfijnen dat ik hem niet steeds naar voren hoef te jetsen. Hij leert super snel en doet het allemaal zo makkelijk nu. Heerlijk beestje we gaan lekker aan het werk samen!
Pony is samen met Venga naar het Buytenpark geweest toen we daar twee rondjes hadden gedaan en Pony op de plek aan het galoperen was zijn we doorgereden naar het Westerpark waar ik een recht stukje gas heb gegeven. Topfitte poownies en heb een super rit gehad!

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 18:29

Bailey en Dundy gaan morgen ook kaal,
en lucky gaat maandag kaal

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 18:32

Wie is Lucky?

Tence gaat in ieder geval niet kaal. Haha!

Ik heb vandaag weer gereden met Tence,hij loopt een stuk beter dan voor mijn Bodegraven bezoek maar helemaal tevreden ben ik nog niet.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 19:02

hij moet wat zekerder worden van z'n 'nieuwe' stekkies Marion, lekker de tijd nemen en voor je het weet issie weer helemaal topfit Lachen

Lucky is de zwarte tinker van Ilona staat in de huisstal. Ongeveer net zo groot als Elvis.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 19:04

Ik ga er op zeker vanuit dat het wel weer goed komt Lisa,hij is al een flink stuk opgeknapt.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 19:38

precies! ik ken wel dat tijdelijke moedeloze gevoel van he toch niet helemaal! maar ja mijn pony is fitter dan ooit en komt boven m'n hoofd uit dus ja heel cliché houd moed meid!! ze knappen met de dag op

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:55

Tjeltje is kaal Haha!
Ben blij dat al dat haar eraf is. Ans kwam gister al naar me toe dat ze tjelle 's morgens een paar keer hoorde hoesten.. Zeg niet dat het perse van zijn pak haar is, maar elk jaar hoest hij als hij zoveel zweet en het benauwd heeft. Gelukkig ging het scheerapparaat er gelijk overheen en heb ik nu een "kale".
Na wat avontuur is alles goed verlopen!
Vandaag ga ik er weer op Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:00

Hij is niet helemaal kaal,hij heeft zijn beenwarmers toch nog aan. Haha!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:02

oke oke en zijn hoofd heeft nog een muts en oorwarmers. En zijn rug is nog een stukje bedekt Tong uitsteken