meelen schreef:Ik heb een borrelweek-end
Dat is het echte werk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Ga je morgen weg? Ik wens je alvast heel veel plezier!!!! Heb je eenHè hè ik heb al mijn spullen gepakt !!
Wat een werk voor 4 dagen weg![]()
Ik heb ook geen idee wat ik allemaal mee moet nemen aan kleding.
Het zal er ongetwijfeld anders uitzien dan bij RiaDus was nettere kleding kan nu wel mee.
Dan heb ik natuurlijk veel te veel rijbroeken met shirts mee, maar ben veel te bang dat ik misgrijp![]()
Nog een lekker boek mee, voor het geval dat ik in hun uitgebreide bibliotheek geen boek kan vinden![]()
En niet te vergeten: het mooie friese chabrak is klaar !!!!!!
Ilse heeft vreselijk haar best gedaan, hij is echt heel mooi geworden. Daar ga ik ff mee showen![]()
En dan heb ik nog 3 dekjes mee, voor het geval xandra zich erg in het zweet werkt.
En voor het buiten rijden natuurlijk.
Dus ik hoop maar dat ik alles bij me heb. Zo niet dan is het een goede rede om iets nieuws te kopen.
Ze hebben daar ook een soort winkel, dus wil zowiezo daar nog iets kopen als aandenken.
En waarschijnlijk zijn er paardenwinkels genoeg in buurt.
Als ze daar ook een computer voor algemeen gebruik hebben, en ik heb tijd,
dan zal ik nog even komen bokken. Zo niet dan horen jullie mijn verhaal a.s. vrijdag wel.
mee? 
LIQUITA schreef:Ga je morgen weg? Ik wens je alvast heel veel plezier!!!! Heb je eenmee?
zit ook in de tas ! xan schreef:Hè hè ik heb al mijn spullen gepakt !!
Wat een werk voor 4 dagen weg![]()
Ik heb ook geen idee wat ik allemaal mee moet nemen aan kleding.
Het zal er ongetwijfeld anders uitzien dan bij RiaDus was nettere kleding kan nu wel mee.
Dan heb ik natuurlijk veel te veel rijbroeken met shirts mee, maar ben veel te bang dat ik misgrijp![]()
Nog een lekker boek mee, voor het geval dat ik in hun uitgebreide bibliotheek geen boek kan vinden![]()
En niet te vergeten: het mooie friese chabrak is klaar !!!!!!
Ilse heeft vreselijk haar best gedaan, hij is echt heel mooi geworden. Daar ga ik ff mee showen![]()
En dan heb ik nog 3 dekjes mee, voor het geval xandra zich erg in het zweet werkt.
En voor het buiten rijden natuurlijk.
Dus ik hoop maar dat ik alles bij me heb. Zo niet dan is het een goede rede om iets nieuws te kopen.
Ze hebben daar ook een soort winkel, dus wil zowiezo daar nog iets kopen als aandenken.
En waarschijnlijk zijn er paardenwinkels genoeg in buurt.
Als ze daar ook een computer voor algemeen gebruik hebben, en ik heb tijd,
dan zal ik nog even komen bokken. Zo niet dan horen jullie mijn verhaal a.s. vrijdag wel.
smuidra schreef:Hoi allemaal.![]()
![]()
Ik heb even terug gelezen.
![]()
![]()
Heb niet veel gemist geloof ik. Ben m'n honden nog aan het verzamelen.
![]()
![]()
Is altijd een heel gedoe. De oppassers willen ze altijd het liefst houden.
![]()
![]()
Ben ik altijd heel blij mee. Liever zo als anders.
![]()
Stel je voor dat ze met z'n vieren al op de stoep staan als je aan komt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu begint het echte leven weer.![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst even de jetlag wegwerken.

winnitou schreef:Net zo'n soort winkeltje als bij Ria, heb je tenminste wat te doen in je vrijetijd als aan het regenen is.
xan schreef:winnitou schreef:Net zo'n soort winkeltje als bij Ria, heb je tenminste wat te doen in je vrijetijd als aan het regenen is.
hahaha denk (hoop) dat dat beter geregeld is. Maar je weet maar nooit wat voor leuks je nog kunt vinden. (bijv, witte handschoenen merk......?????....)

winnitou schreef:Roeckle

weg met de zenuwen !!!!! 
winnitou schreef:je hebt je van te voren goed voorbereid zeg. (alles op het laatste moment) Moet je wel je paard meenemen?
) dat ze 6x per dag te eten krijgen, en dat de stallen door hun stalpersoneel worden uitgemest.

winnitou schreef:Xan, ik wens je samen met Xandra een top weekje, dat je als een volleerd amazone terug mag komen en alle punten bij elkaarrijdt in de B. Te beginnen op de Friezen wedstrijd de 13de april.
Lekker genieten.
Groetjes aan Tamara en een knuffel voor Xandra en Elke
) xan schreef:Nog maals VEEL PLEZIER!!!Ik ga afsluiten, lekker op tijd naar bed, want morgen gaat vroeg de wekker. Tamara komt mij rond half negen bij Veldt ophalen, en dan gaat het beginnen.
Doeg doeg allemaal, tot aan het eind van de week.![]()
![]()
![]()

winnitou schreef:meelen schreef:Ik heb een borrelweek-end
en ik was me borrel vergeten mee te nemen. was naar de camping en ben toch maar blijven slapen. Heb het niet koud gehad. Ben er wel heel vroeg in gedoken met leesvoer (onder het nieuwe dekbed, met kersenpittenkruik en mijn 5 jarige kacheltje naast me)
Was de dvd vergeten, had me verheugd om Kruistocht in spijkerbroek te kijken, maar daar zat ik met mijn laptop zonder films en geen internet verbinding. Ben goed uitgerust nu.
M*ts, heb je niet zitten balen? 

meelen schreef:Hee Smui, heb je die druppeltjes nog voor ons meegenomen

)
!!!
. Het hele erf en alle gangen zagen er spik en span uit
.