Ja echt niet normaal, ik kon gewoon heerlijk doorzitten, zat gewoon helemaal stil! Als ik haar nou ook nog wat meer nagevelijk kon rijden zou ik haar meenemen voor mijn proefje hahaha.
ze is heel makkelijk nageeflijk te rijden, maar moet je gewoon nog even aanvoelen denk ik....
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 07-05-09 10:45
Jow schreef:
ze is heel makkelijk nageeflijk te rijden, maar moet je gewoon nog even aanvoelen denk ik....
Ja inderdaad, ik vind het nog lastig om te voelen hoeveel contact ik moet houden. Maar als je stelling neemt, en been geeft gaat ze inderdaad al zakken.
Jow, mooie laarzen heb je besteld! Zag ze staan bij Lipica, JB erop, ik denk: dat kan niet missen. Gave kleur hoor. Mijne zaten nog steeds niet goed, dus mag er volgende week voor de derde keer om...
Cis ik heb ingeschreven voor de 24e dus er is geen weg meer teurg nu!
grijze stonden er, maar er stonden er nog veel meer hoor!
Denk dat ik ook gelijk nog een paar ga nemen, als deze tenminste eigenlijk goed passen... vind dat polo model ook erg gaaf en wil eigenlijk wel een paar donkerblauwe...
Al heb ik het idee dat blauw niet meer helemaal in de mode is... alle kleuren stonden er behalve blauw!
Of iets met jachtkap, ook errug gaaf... Nu nog troxel cap erbij bestellen... Fijne hobby hoor
whaaaa en hoe vond je de grijze?? dat was probeerseltje... kweet niet of t staat of dat t lijkt alsof ik vuilniszakken aan heb..
passen ze je niet?? ik heb al 4 paar en alles paste meteen.
polo is mooi, maa rkan ik niet mee lopen of rijden, kjan niet tegen zo`n balein. toch word er wel blauw besteld, ben zelf niet zo blauw achtig alleen vorige keer stond er slangenleer, erruugg moooi!!
ik wilde die grijze met grijze jachtlakkap maar dat hadden ze niet...
ik heb bijna 3 wedstrijdsetjes
juf_esther
Geplaatst: 08-05-09 10:32
Grijs vond ik heel gaaf hoor! Wel sjieke vuilniszak dan...
Enkels zijn bij mij blijkbaar niet goed in verhouding met kuiten ofzo... dus zijn steeds te groot, hij gaat nu hele nieuwe schachten maken...
Ga volgende week ergens om een bruin jasje (hellup waar?) en heb rijbroek, shirt plastron handschoenen en dekje in champagne, en bruine cap dus setje wordt wel leuk denk ik....
Vandaag was het de schriktraining op manege grol, was is dit leuk zeg... de kinderen hebben er enorm veel van opgestoken,e n wij ook, want geloof me, paarden zijn echt nieuwsgierige wezens, en lopen gewoon achter dingen die ze voor het eerst zien aan.. ik heb foto's gemaakt, maar die moet ik nog op de fotoemmer plaatsen.. komen van de week
mammaslamma
Geplaatst: 09-05-09 19:38
Leuk is dat het, schrik training, ik heb het met de mijne ook gedaan, in Arnhem was dat toen, ik had hem net en het was hard nodig, op dat moment..... Wat me opviel, was dat het lang zo eng niet was voor de paarden, terwijl ik er buiten soms een hartverzakking van kreeg, als hij weer es 180 graden draaide op volle snelheid. Goed voor het vertrouwen, zeker bij de kinderen die mee hebben gedaan.
Wij hebben er weer een relaxt weekje Drenthe op zitten, kan het iedereen aanbevelen, Drenthe of de Veluwe met je knol, geweldig mooi rijden daar en zooo rustig ook.......
shan
Geplaatst: 11-05-09 07:38
Geinspireerd door de schriktraining op Grol ben ik gisterenmiddag thuis ook weer even bezig geweest, het was tenslotte CC haar laatste dagje thuis voorlopig.
Blauw bouwzeiltje in de wei gelegd, whooo spannend. Haha de 2 oudste keken niet eens (jaja, doen alsof je niet van spelen houdt) CC vond het grappig en stond er een beetje op te krauwen, toen ik ermee ging slepen vond ze het nog veel leuker. Toen de paraplu er maar weer eens bij. CC kwam wederom aanrennen en vond het leuk speelgoed. Nouja schriktraining geslaagd zullen we maar zeggen.
Vanochtend vroeg hoorde ik een beetje gestommel in de stal. Ik kijken: had Shaan, die het dus zogezegd kinderachtig vindt en niet van spelen houdt, blijkbaar het bouwzeil te pakken gekregen en in haar box gesleept. Dikke pret alom bij de dames!
acacia
Geplaatst: 11-05-09 08:05
Leuk Shan, ze vond het dus stiekem gewoon hartstikke leuk !!! Ik ben ook wezen kijken en vond het erg leuk om te zien en vooral om te zien hoe de paarden reageerden, allemaal zo anders ! Die koppies, geweldig !!
Heb daar trouwens nog even de hit-air mogen showen, hij werd ook nog even opgeblazen.....lijkt me een superding !! Dit is een lekker zittende bodywarmer, die zodra je van je paard valt, zich in enkele seconden opblaast en je goed beschermd op de grond knalt. Dit komt uit de motorwereld, dus dat komt prima uit, kan hij hier een dubbele functie krijgen. Wat zal ik heerlijk ontspannen op Berdien naar buiten gaan nu
He Jow, hoe is het met Wilton, die zat ook nogal in elkaar he, begreep ik. Ro ook al zo, was zo zielig, maar hij voelt zich wel al fijner
Marei
Geplaatst: 13-05-09 16:41
Leuk om te doen he,Shan.Lekker voor CC,weer de hele zomer de wei op
Ik zal es checken bij jou Maris
Nou,die schriktraining was een schrik op zich voor Spirit!Hij kwam de trailer uit op de manege en stak gelijk z'n nek op van de schrik.Huh,waar ben ik?! Ik durfde hem niet vast te zetten want geheid hij gaat hangen dus toevallig was Eunice er,een stalgenootje van mij,en zij heeft Spirit vastgehouden zodat ik kon opzadelen.Henk was intussen Rozaatje van de wei halen om op te zadelen voor Amber. affijn,de bak in en Spirit was niet meer rustig te krijgen,hij zag al(!) die vreemde paarden en vreemde bak dus de rust was ver te zoeken. Anita en Esther en later Henk hebben hem om beurten rondgeleid en ook heb ik hem achter Roza gezet,die volgde hij trouw als altijd Pas de 2 de helft was hij relaxter en kon ik alleen met hem de bak door. Toen was de schrik over en alleen de bewegende vuilnisbak en het tafeltje met het rookapparaat was 'echt' eng volgens hem We hebben iig weer veel geleerd van deze ervaring.
Hier ook druk.... iedereen is ziek dus moet weer van klas veranderen en fulltime werken... ga nu gr 7/8 doen.
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 14-05-09 20:13
Is toch ook leuk, weer es wat anders.
Het was zeker leuk, had nog wel wat meer van de administratie willlen zien, maar van Marjan mocht ik daar altijd nog een keer voor komen. Wel leerzaam, snap nu beter hoe dat allemaal gaat.
En Michiel lekker gereden, die is nu denk ik wel dood want hij moest s'avonds ook nog lopen.