RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lotte_2

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:44

:D Hihi ja, inderdaad.
Komt wel goed, Mir kan super netjes rijden.
Die van mij is momenteel een beetje dwars. Ben er maandag nogal hard vanaf gevallen tegen het schot aan(bont en blauw), en heb hem te voorzichtig gereden van de week. Daardoor probeert die mij nu weer uit. Maar hoop dat we vanavond toch een nette proef gaan neerzetten. Wil vanavond minstens 1 winstpunt halen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:46

O jee! Dapper dat je er toch gewoon voor gaat, ik duim voor je!

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:33

Ja ik ben dus ook niet zo heel erg thuis in de haflingers, maar heb besloten om het over een hele andere boeg te gooien! Dus rustig op zoek naar een leuke haflinger, niks geen haast! :)

Lotte_2 je woont in Havelte zie ik? Heb je heel toevallig ook bij de Huneruiters gereden of niet?

En Loveshadow waar heb jij op de middelbare school gezeten? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:00

Meppel, Stad & Esch Zuideinde :)
Leuk dat je op zoek bent en goed dat je er lekker de tijd voor neemt! :)

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:49

Toch kom je me heel bekend voor, maar kan je toch niet helemaal plaatsen! Ik zat op Stad en Esch in Diever, dus dat is het ook niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:59

Haha, ik zat ook al in je profiel te spieken of ik je kende. Hmmm... Ik reed tussen 1999 en 2009 bij Ini (jeetje, 1999 klinkt zo lang geleden!). Meestal had ik op vrijdag les en hielp ik op zaterdag op stal. Misschien heb ik je toen wel eens gezien?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 20:18

Goh Tamara, jammer dat het van de week niet zo ging...

Ik had afgelopen zaterdag mijn handen meer dan vol. Mocht op Melina, die vanwege de vorst "lekker" fris was... Had echt even moeite het tempo onder controle te houden. Maar ondanks dat, ging het weer best goed. Vond Ini trouwens ook, die riep nog: wat ga jij goed! Terwijl ik daar op dat moment toch echt andere gedachten over had...

Maar goed, daarom is zij ook de instructrice en ik niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 20:28

Ah, lieve Melina! Geef die maar een dikke knuffel van me als je haar weer ziet. Leuk dat het zo lekker gaat de laatste tijd, Jenny!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 20:30

Knuffel wordt over 2 weken, ben er komende week niet...

Gaat idd lekker, ben benieuwd als Ini weer proefje gaat organiseren (hopelijk snel) hoe het dan gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 20:32

Haha! Wie kies je dan? Nini is alweer een tijdje geleden voor je, of niet? :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 21:54

Idd, weet het nog niet zo goed. Rijd de laatste tijd veel op Islotti. Maar om die nou voor proefje te kiezen, weet ik zo net nog niet...

Jelle, Oppy en Melina heb ik de laatste tijd ook heel af en toe op gereden, maar zijn het ook net niet denk ik.

Okke waar ik in de zomer veel op reed, is pensionpard, valt dus ook af.

Blijft niet veel meer over. Heb afgelopen zomer 1x op PM gereden, denk dat het dan die wordt.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 21:54

Maar goed, eerst maar eens afwachten of Ini voor de 18 plus ook iets gaat organiseren...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 09:22

@Lotte: Ja, Karin zei laatst al, ken jij ene Lotte, die rijd ook paard enz. Ik zo: ja die ken ik wel! Haha.

@JPitte: Ja vrijdag zat Lara op Melina en die sjeeste me af en toe toch keihard door de bak, vooral na de galop. Zo, die kon zo de renbaan op. :+ Lekker joh dat koude weer. Haha.

En Lotte, hoe ging je wedstrijd?

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 13:02

Hey Tamara, hoe heette dat bloedmooie springgefokte paard die bij jou meeliep in de les? Echt een plaatje was dat! :9

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 13:03

loveshadow schreef:
Haha, ik zat ook al in je profiel te spieken of ik je kende. Hmmm... Ik reed tussen 1999 en 2009 bij Ini (jeetje, 1999 klinkt zo lang geleden!). Meestal had ik op vrijdag les en hielp ik op zaterdag op stal. Misschien heb ik je toen wel eens gezien?

Haha 1999 klinkt echt raar . Maar ik denk dat dat het dan is! :j

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 13:33

Nope, niet bij de huneruiters. Zit bij de Milleniumruiters.

Nou, het was wel aardig kijkerig daar.
De 1e proef was in een bak met gordijnen, hekjes, grote letters en bloembakken
De 2e was buiten in de mist, tussen de hekjes

Maar ik ben tevreden. Hij liep redelijk ontspannen alleen nog niet helemaal bevestigd en nogal overtempo(maar goed dan blijft die tenminste met al zijn beentjes aan de grond). Heb van de week ook niet bepaald lekker gereden.
had 1e proef 178(had toch wel een wp verwacht) en de 2e 166(pfoe he, strenge jury!)
Maar tevreden. Hij krijgt nu een paar daagjes vrij en dan ga ik zijn hals maar eens los masseren. Hij zit nl niet helemaal lekker in zijn vel, nogal vast in zijn onderhals. dus wel vrij maar een beetje massage en rek en strek werk van de week. Vrijdag mogen we weer springen :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 16:52

Anniekkkk schreef:
Hey Tamara, hoe heette dat bloedmooie springgefokte paard die bij jou meeliep in de les? Echt een plaatje was dat! :9

Dat zal Livius zijn geweest, het springpaard van Marjolijn. Echt een gaaf paard is dat inderdaad.

En naja, hij heeft in ieder geval zijn proefje gelopen Lotte! Went vast vanzelf allemaal wel. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:28

Klinkt uiteindelijk toch netjes, Lot! Hij heeft je er in ieder geval niet af gegooid :D

Livius is inderdaad mooi! :j

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:07

Ja Livius was het volgens mij! Echt een prachtpaard! *\o/*

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 12:55

:) Daarom. Gezien de kijkerigheid van de banen was ik allang tevreden. Volgende keer beter.
Alhoewel.... de boompjes in veeningen eten hem wel op :(

Van welke afstamming is Livius eigenlijk?
Wat rijd majo nou met hem dan?
Rijd ze zowizo nog veel wedstrijdpaarden?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:37

Over Livius heb ik geen idee, zijn afstamming en welke klasse ze hem rijdt. Weet wel dat ze Livius als springpaard heeft en Anthony als dressuurpaard. En man, wat is die Anthony mooi! En lopen dat die kan! Dat zijn de paarden die ze zelf rijdt en uitbrengt, ze rijdt ook wel andere wedstrijdpaarden maar brengt die niet uit tot zover ik weet.

Rij jij nog wel Jenny? Of vergeten te posten. :P

Ik heb zoals gewoonlijk weer op Kanjer gereden. Hij was super onrustig in zijn stal, de hele tijd heen en weer lopen en ik dacht: ojeej, ik kan me herinneren toen die dat ook deed, ook rond december en dat ik er na 10 seconden aflag. :') Maar oké, ik hield het erop dat hij zijn kuil wilde want hij had alleen bix gekregen. En toen ik erop zat en een rondje gestapt had, meneer had continu zijn oren gespitst... dacht ik, laat ik het in mijn voordeel trekken. Hij wil graag voorwaarts, laten we er gebruik van maken en mee werken! En dat hielp eigenlijk wel heel goed! Al was die halverwege er wel klaar mee goed voorwaarts lopen en reageren op me been. Eerste galop was echt drame, hij viel er continu uit en een tik geven zodra die er dreigde uit te vallen hielp ook niet helemaal zoals ik wilde. Tweede galop moest ik van Inge hem een schop verkopen, en nog 1 en nog 1! Haha, maar dat hielp wel! Eindelijk sprong die goed door en bleef die in de galop. Rest van de les ging wel prima, ander 'hoogtepuntje' was dat ik eindelijk schouderbinnenwaarts schoudervoor eruit kreeg! Normaal bleef die hangen op schouderbinnenwaarts en of had ik me benen er niet goed bij en liep die de hoefslag af.. nu zaten er hele lekkere stukken tussen! :D

Ging deze les dus wel weer wat beter.

Volgende week rijd me zusje voor mij mijn les, waarschijnlijk op Injoy. Ben benieuwd hoe het gaat. ^^

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:43

Oepsie! Foutje van mio... idd vergeten te posten...

Reed vorige week 2x, 1e uur op Widuna. Ging best goed. Normaal krijg ik haar in galop nauwelijks over de hoefslag, nu wel. Draf, stap, alles ging eigenlijk best lekker.

2e uur zat ik op Bram. Wel een hele overgang, maar ook hij liep erg fijn. Nee, geen reden tot klagen. MOrgen nogmaals 2x rijden (als ini mijn voicemail geluisterd heeft) en dan ben ik weer van die inhaallessen af.

Benieuwd welk paard(en) ik morgen mag rijden.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 11:16

Haha, wat leuk Widuna en Bram! Wel een overgang inderdaad. Haha.

Ben benieuwd op wie je vandaag hebt mogen rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 12:09

Haha, goed dat je hem gewoon hebt aangepakt, Mara!
Jenny, van Widuna naar Bram is inderdaad wel even wat anders! Leuk :D . Ik heb al sinds september geen paard meer aangeraakt, dus over een paar weekjes kom ik ook maar weer eens langs :D Veel plezier vandaag, Jenny!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 13:00

*Komt het topic binnen zweven*

goedenmiddag dames!

Wat heb ik weer heerlijk gereden vandaag. Okke bleek mijn dier voor deze les. Dus ik naar zijn stal, staat daar een uit de kluiten gewassen knuffelpaardje (lees: Okke met winterjas aan)... Lekker poetsen, rustig zadelen en dan naar de bak. Terwijl de wind en de regen buiten bezig waren, waren wij in de bak fanatiek. Ini had weer eens zin in de les! Maar pffff wat kan die Okke lopen zeg! Superdesuperdesuper gewoon! Of zoals Mary Poppins zo mooi zegt: supercalifragilisticexpialidasties!!!! Misschien ook wel door dat stormachtige weer, maar was ging hij fijn!

Was echt mega lekker vanmorgen! Alleen stond meneer na afloop te dampen... niet te zuinig... dus lekker een zweetdeken erop gegooid en in een warme stal gezet. Pffff, volgens mij moet hij maar eens goed geschoren worden... Hij vond het trouwens heeeeerlijk toen ik met de borstel onder zijn hoofd door ging.

Wat een heerlijke ochtend weer!

*Zweeft weer verder*