Hihi ja, inderdaad. Komt wel goed, Mir kan super netjes rijden.
Die van mij is momenteel een beetje dwars. Ben er maandag nogal hard vanaf gevallen tegen het schot aan(bont en blauw), en heb hem te voorzichtig gereden van de week. Daardoor probeert die mij nu weer uit. Maar hoop dat we vanavond toch een nette proef gaan neerzetten. Wil vanavond minstens 1 winstpunt halen!

Lekker joh dat koude weer. Haha.

Maar oké, ik hield het erop dat hij zijn kuil wilde want hij had alleen bix gekregen. En toen ik erop zat en een rondje gestapt had, meneer had continu zijn oren gespitst... dacht ik, laat ik het in mijn voordeel trekken. Hij wil graag voorwaarts, laten we er gebruik van maken en mee werken! En dat hielp eigenlijk wel heel goed! Al was die halverwege er wel klaar mee goed voorwaarts lopen en reageren op me been. Eerste galop was echt drame, hij viel er continu uit en een tik geven zodra die er dreigde uit te vallen hielp ook niet helemaal zoals ik wilde. Tweede galop moest ik van Inge hem een schop verkopen, en nog 1 en nog 1! Haha, maar dat hielp wel! Eindelijk sprong die goed door en bleef die in de galop. Rest van de les ging wel prima, ander 'hoogtepuntje' was dat ik eindelijk schouderbinnenwaarts schoudervoor eruit kreeg! Normaal bleef die hangen op schouderbinnenwaarts en of had ik me benen er niet goed bij en liep die de hoefslag af.. nu zaten er hele lekkere stukken tussen!