en... weetj ij of we nouw suravel run hebben zo ja dan ga ik die 3 kilometer maar rennen ga echt niet door de modder of door het water
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annie_ schreef:@ iris hebben we morgen nu nederlands![]()
en... weetj ij of we nouw suravel run hebben zo ja dan ga ik die 3 kilometer maar rennen ga echt niet door de modder of door het water
Melanieetjuh schreef:Hoe bedoel je qua voeding ?
Je moet ook niet vergeten.. Monte Castello is een echte hengst. Dat heb je ook wel gemerkt. Die toont zich dus héél anders. Hij showt zichzelf gewoon. En verder, dit paard is ook heel wat duurder. Deze heeft goede papieren, goede ouders.
En deze heeft écht uitstraling. Daarmee is een manege paard niet mee te vergelijken.
Astor schreef:Ik ben alles al vergeten wat Tommie verteld heeft
!
ik vraag me af of de instructies die sabrina van tommie heeft gekregen ook aan ons toepast
! 
Annie_ schreef:mis heeft dat paard wel allemaal glans spul op zich of is uren gepoets
! ik weet het niet !
voor morgen
Astor schreef:Gelukkig ik weet het weer een beetje
Thanx dames
!
! Kan je het allemaal terugzien!
Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:Hoe bedoel je qua voeding ?
Je moet ook niet vergeten.. Monte Castello is een echte hengst. Dat heb je ook wel gemerkt. Die toont zich dus héél anders. Hij showt zichzelf gewoon. En verder, dit paard is ook heel wat duurder. Deze heeft goede papieren, goede ouders.
En deze heeft écht uitstraling. Daarmee is een manege paard niet mee te vergelijken.
dat ze betere voeding krijgen en dat ze daardoor meer gezonder zeg maar eruit zien (lees: glanzende vacht) en wat ik ook tegen noortje zei dat als je moritz vacht vergeleek met die van hem zag die van moritz er veeeel en veeel doffer uit. Ik 'denk' dat dit meer aan de voeding ligt dan aan het geslacht, maar ik weet het niet zeker!
Annie_ schreef:maarja ga me duitse presentatie schrijvenvoor morgen
![]()

Liisette_ schreef:Kirsten_S schreef:dat ze betere voeding krijgen en dat ze daardoor meer gezonder zeg maar eruit zien (lees: glanzende vacht) en wat ik ook tegen noortje zei dat als je moritz vacht vergeleek met die van hem zag die van moritz er veeeel en veeel doffer uit. Ik 'denk' dat dit meer aan de voeding ligt dan aan het geslacht, maar ik weet het niet zeker!
Moritz z'n vacht was idd doffer, dit komt omdat hij al een wintervachtje krijgt. Daarom zweette hij ook zo snel! Heel veel paarden beginnen nu al een wintervachtje te krijgen! En het is nog wel herfst en niet eens winter!![]()
Maar tuurlijk ligt het ook aan de voeding, maar ook aan de verzorging van het paard en het rijden zelf!
Maar het is een beetje vaag welk paard er staat
!