Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:ATE schreef:gelukkig dat je toch wel leuk vond ach hij is een slome maar erg lief hij zal ook nooit een topper worden in de dresuur maar ik kan wel een ieder op zijn rug zetten hij doet geen stap verkeerd en als ik weer op manege ben geef ik je op voor dresuur wedstrijd die denk ik in sept weer komt
Nee, dat ga jij helemaal niet doen.
chareno schreef:en ate, was het nog wel wat geworden de les van net

meelen schreef:@ATE wou jij nog meerijden als we uit eten gaan????

ATE schreef:chareno schreef:en ate, was het nog wel wat geworden de les van net
ja hoor maar ben er om 9 uur uitgegaan meelen had ook al uurtje gereden dus vond het wel genoeg morgen weer een dag
chareno schreef:gezellig waar gaan jullie eten?
.
. meelen schreef:ATE schreef:
ja hoor maar ben er om 9 uur uitgegaan meelen had ook al uurtje gereden dus vond het wel genoeg morgen weer een dag
ik jok toch niet ????? 
ATE schreef:meelen schreef:@ATE wou jij nog meerijden als we uit eten gaan????
weet jij al waneer het is dan ?????????????????????? als ik kan zou ik graag meerijden
LIQUITA schreef:Hallo...ik ben ook weer thuis! Net lekker gereden en daarna meteen naar huis gegaan, en niet blijven hangen aan de bar.
Nu ga ik even snel terug lezen wat jullie gebabbeld hebben.

LIQUITA schreef:Hallo...ik ben ook weer thuis! Net lekker gereden en daarna meteen naar huis gegaan, en niet blijven hangen aan de bar.
Nu ga ik even snel terug lezen wat jullie gebabbeld hebben.
meelen schreef:ATE schreef:
weet jij al waneer het is dan ?????????????????????? als ik kan zou ik graag meerijden
Voor zover ik weet is er nog steeds geen datum geprikt, er is telkens wel weer iemand die niet kan. Als we gaan, gaan we met z'n allen....toch.
En dat hadden we toch al afgesproken dat je mee zou rijden, net als Winnitou. (moet je wel ff de brug over fietsen naar mij toe)
ATE schreef:LIQUITA schreef:
Hmmm...heerlijk over 3 weken al!!! Ik moet nog 8 en halve week wachten
gaan jullie nog weg liquita
. We moeten nog boeken! 

[/quote]LIQUITA schreef:ATE schreef:
gaan jullie nog weg liquita
Ja...ik denk dat het een weekje Turkije gaat worden. We moeten nog boeken!
chareno schreef:lekker hoor
??? GEZELLIE!!!! meelen schreef:Voor zover ik weet is er nog steeds geen datum geprikt, er is telkens wel weer iemand die niet kan. Als we gaan, gaan we met z'n allen....toch.
En dat hadden we toch al afgesproken dat je mee zou rijden, net als Winnitou. (moet je wel ff de brug over fietsen naar mij toe)
[/quote]
overspannen van