winnietje3 schreef:Imago01 schreef:En ook wij hebben het nieuwe paarden probleem. Helaas hebben we ook van 2 paarden afscheid moeten nemen, die waren niet in orde. Alleen is het blijkbaar erg lastig om aan brave manegepaarden te komen, ze zijn gewoon niet te vinden (?!).
En een ander paard heeft een rake tik gekregen tijdens de training en die is gelijk als de dood en durft naast geen enkele meer…dus die hebben we maar thuisgelaten afgelopen zondag.
Ja in het begin werden er ook een paar klappen uitgedeeld, geloof van de week ook nog. ff goede combinaties en volgorde vinden.. Beetje jammer, opzich zijn de meeste verder wel braaf maar vinden ze het bijvoorbeeld heel moeilijk om langzaam te galloperen ofzo..
Nouja we zien het wel, ik hoop idd ook nog een beetje bij de andere groepen te kunnen kijken, dat is wel zo leuk altijd vind ik. Anders ben je alleen voor jezelf geweest eigenlijkMaar meestal gaan we na de proeven gelijk de paarden terug naar huis brengen en tegen de tijd dat je dan weer terug bent... heb je een heleboel groepen gemist
Degene die bij ons de vrachtwagens rijden brengen de pony's terug. We moeten er dan wel voor zorgen dat de vlechtjes etc. eruit zijn. Dus dat de pony's meteen op stal kunnen. Dan hoeven we alleen ons halster op te halen als we klaar zijn. Nu rij ik met mijn eigen pony mee. Deze brengt mijn vader thuis en dan blijf ik met mijn moeder naar de andere groepen kijken. Ik vind het altijd leuk om ook nog wat andere groepen te zien. Daar leer je ook weer van.